خبرگزاری کار ایران

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد؛

از افطار روزه‌داران روی پل طبیعت تا برش کیک تولد ۲۰۰ متری امام حسن(ع) در افطارخونه بلوارکشاورز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۰۸۴

​همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) سفره افطاری به طول ۲۷۰ متر روی پل طبیعت گسترده شده و همچنین کیک تولد ۲۰۰ متری امام حسن(ع) نیز توسط تهرانی‌ها در بلوار کشاورز برش زده شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) سفره ساده افطاری روی بزرگترین پل غیرخودرویی کشور گسترده شد.

 

در این مراسم افطاری ساده که هر ساله روی پل طبیعت برگزار می‌شود حدود ۲۵۰۰ نفر از روزه‌داران گردشگر، روزه خود را افطار می‌کنند.

طبق اعلام روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، هر ساله با شروع ماه مبارک رمضان، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، گردشگران روزه‌دار  را به افطاری ساده دعوت می‌کند و روزانه میزبان ۲۰۰۰ نفر از روزه‌داران است اما با رسیدن به نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) سفره افطاری ساده روی پل طبیعت گسترده می‌شود.

کیک تولد ۲۰۰ متری امام حسن(ع)

امروز در جشن ولادت امام حسن (ع) همچنین تهرانی‌ها امروز در افطارخونه بلوارکشاورز به بهانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) کیک ۲۰۰ متری بریدند و جشن گرفتند.

روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد که این روزها همزمان با غروب آفتاب افطارخونه تهران در بلوار کشاورز با توزیع افطاری از مردم پذیرایی می‌کنند که جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام نیز در این بلوار برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز