خبرگزاری کار ایران

تقدیر استاندار تهران از عوامل جمعیت هلال احمر استان تهران در برگزاری موفق طرح خدمات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۳۵۶

​استاندار تهران با حضور در ستاد فرماندهی خدمات نوروزی هلال‌احمر استان تهران و شرکت در جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس جمعیت هلال احمر و ستاد کشوری خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر، از اجرای موفق و تاثیرگذار طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر به هموطنان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ علیرضا فخاری استاندار تهران به همراه معاونین و مدیران کل استانداری تهران با حضور در ستاد فرماندهی طرح خدمات نوروزی هلال احمر استان، از اجرای موفق و تاثیرگذار طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر به هموطنان که با همت عوامل کادر و داوطلب صورت می پذیرد تقدیر کرد.

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در ابتدای این نشست، گزارشی از اقدامات و خدمات ارائه شده این جمعیت در طرح ملی نوروزی ۱۴۰۳ ارائه کرد.

سپس استاندار تهران ضمن تبریک سال نو و سالروز میلاد امام حسن(ع)، اظهار کرد: ابتدا خدمت تمامی اعضای هلال‌احمر استان تهران خداقوت عرض می کنم، زیرا در زمانی که همه به فکر مسافرت هستند، این عزیزان در پایگاه ها و پست های نوروزی در خدمت مسافران هستند.

وی ادامه داد: به تعبیری، فعالیت و ماموریت جمعیت هلال احمر، روح بخش حیات است و مردم با دیدن هلال‌احمر آرامش می گیرند.

فخاری بیان کرد: استان تهران، استانی حادثه خیز است و زمانی که مردم در زمان حوادث، سفید و سرخ پوشان هلال‌احمر را در کنار خود مشاهده می کنند، آرامش می گیرند.

استاندار تهران اضافه کرد: خدمت و مشارکت داوطلبان هلال احمر، زیباترین نوع خدمت بشر به مردم است که هیچ ارگانی چنین نعمت و افتخاری را ندارد.

فخاری تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب هلال‌احمر آموزش همگانی است که پیشنهاد می کنم این آموزش ها را حتی به صورت مجازی، محله به محله در تهران آموزش دهند‌.

وی ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های هلال احمر می تواند افزایش سلامت اجتماعی باشد که در این زمینه نیز هلال‌احمر در موضوع خدمات بشردوستانه ورود کرده که این موضوع قابل تقدیر است.

سپس کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر که به صورت ویدیو کنفرانسی در این جلسه حضور داشت، اظهار کرد:

یکی از موضوعات مهمی که در دستور کار قرار دارد، آموزش همگانی و تخصصی است که قطعا این آموزش ها به روز خواهد شد و در تمامی محله ها، بالاخص با قوت بیشتری در تهران انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با ارائه آموزش های لازم به هموطنان، به میزان قابل توجهی از مخاطرات پیشگیری می کنیم و در سال جدید، این آموزش ها بیش از پیش در دستور قرار داده ایم.

کولیوند در پایان از حمایت استاندار تهران و همکاری های مستمر وی با جمعیت هلال احمر در استان تهران قدردانی کرد.

پس از این جلسه، استاندار تهران و هیئت همراه با همراهی فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران به بازدید از پست های خدمات بشردوستانه و پایگاه های ثابت و موقت امداد و نجات هلال احمر استان در شهرستان های قدس، شهریار و ملارد رفت و ضمن بررسی چگونگی خدمت رسانی نوروزی این بخش ها، ضمن تبریک حلول سال نو، نوروزی بی خطر را برای عوامل هلال احمر و همچنین هموطنان آرزو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز