خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خبر داد؛

دستگیری ۷۴ زورگیر و قاپ‌زن در سطح شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۸۶۳

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی تهران بزرگ، ۷۴ زورگیر عنف و قاپ‌زن در قالب در ۲۱ باند در سطح پایتخت دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی صبح امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه برنامه گزارش عملکرد پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره انهدام چند باند زورگیری و قاپ‌زنی پایتخت، در جمع خبرنگاران گفت: سرقت مسلحانه در سطح شهر تهران کاهش یافته است، اما سلاح در دسترس مجرمان است و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

وی با بیان این که قانون تشدید مجازات حمل سلاح سرد که در حال پیگیری است، در کاهش سرقت موثر خواهد بود، اظهار داشت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی تهران بزرگ، ۷۴ زورگیر عنف و قاپ‌زن در قالب در ۲۱ باند در سطح پایتخت دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: از مخفیگاه زورگیران بیش از ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده است که در اسرع وقت تحویل مال‌باختگان می‌شود. بیشتر افراد سابقه‌دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم، مجرمان سابقه‌دار پس از آزادی از زندان حتما با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: اجرای طرح پایش الکترونیکی مجرمان سابقه‌دار علاوه بر تهران در سایر استان‌ها هم با هدف کاهش میزان وقوع جرم در دستور کار قرار گرفته است که در نهایت باعث افزایش رضایت‌مندی مردم خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین در این مراسم خطاب به مال‌باختگانی که اموال آن‌ها پس از دستگیری مجرمان مربوطه کشف شده است، عنوان کرد: وظیفه قانونی و شرعی ما برخورد با سارقان و کسانی که باعث آزار مردم می‌شوند و پلیس با تمام توان برخورد با مجرمان را انجام می‌دهد.

وی در پایان گفت: درباره تخلفاتی که در حوزه کنکور رخ می‌دهد، کارگروهی تشکیل شده است که فراجا هم عضو آن است و حتما اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز