خبرگزاری کار ایران

مشاوران املاک دارای مجوز از ۲۵ اردیبهشت امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۱۷۸

مشاور معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: از ۲۵ اردیبهشت سال جاری صرفا مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند.

به گزارش ایلنا، مهدی ساسانی مدیر سامانه خودنویس و مشاور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۵ اردیبهشت سال جاری صرفاً مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند.

مشاور معاون مسکن و ساختمان توضیح داد: با هدف ساماندهی مشاوران املاک و اجرای قانون از ۲۵ اردیبهشت ماه فقط مشاوران املاک دارای شناسه یکتا از درگاه ملی مجوزها امکان ثبت قرارداد در سامانه خودنویس را خواهند داشت.

ساسانی ادامه داد: سامانه خودنویس به صورت برخط با درگاه ملی مجوزها در ارتباط است و اعتبار جواز کسب مشاوران املاک با هر بار ورود به سامانه خودنویس بررسی شده و فقط مشاورین املاک دارای جواز کسب فعال امکان استفاده از خودنویس را خواهند داشت.

وی افزود: از سوم خردادماه خرید و فروش واحدهای مسکونی نیز در سامانه خودنویس امکان ثبت خواهند یافت.

سامانه خودنویس از خردادماه سال گذشته در اختیار عموم مردم قرار گرفت و مردم این امکان را یافتند تا قرارداد معاملات اجاره خود را در این سامانه به شکل رایگان با دریافت کد رهگیری ثبت کنند. مقرر شده است تا از سوم خردادماه خرید و فروش واحدهای مسکونی در این سامانه نیز امکان بارگذاری پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز