خبرگزاری کار ایران

شهرک صنعتی شمس‌آباد دروازه ورود ایران به بازارهای کریستالی جهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۲۹۲

مدیرعامل شرکت جهان کریستال به‌عنوان بزرگترین کارخانه‌های تولید ظروف کریستال در کشور، شهرک صنعتی شمس‌آباد را دروازه ورود ایران به بازارهای کریستالی جهان برشمرد و این واحد صنعتی را در تولید ظروف کریستال جزو سه تولیدکننده برتر جهان دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از اتاق بازرگانی تهران، رییس اتاق بازرگانی تهران در ادامه بازدیدهای خود از واحدهای تولیدی و صنعتی استان تهران و گفت‌و‌گوی مستقیم با صاحبان صنایع در بخش‌خصوصی، به کارخانه جهان کریستال واقع در شهرک صنعتی شمس‌آباد رفت.

محمود نجفی عرب، ضمن بازدید از فرایند تولید محصولات ساخت داخل، با مدیرعامل و دست‌اندرکاران و کارگران این واحد صنعتی پیرامون وضعیت تولید و مشکلات و موانع پیش‌روی این صنعت گفت‌وگو کرد.

در این تور بازدید، مدیرعامل شرکت جهان کریستال که از بزرگترین کارخانه‌های تولید ظروف کریستال در کشور است، به این مساله اشاره کرد که این واحد صنعتی از حیث تنوع و نوآوری در تولید ظروف کریستال جزو سه تولیدکننده برتر جهان است.

داود نوده فراهانی، طی توضیحاتی به اهمیت و نقش صنعت کریستال در اشتغال‌زایی و توان صادرات غیرنفتی ایران اشاره کرد و گفت:‌ این واحد تولیدی پس از گذشت ۱۷ سال از شروع به تولید در این بخش از اقتصاد، طی سال‌های اخیر با انتقال دانش فنی صنعت کریستال به داخل کشور و تولید محصولات متنوع، به بازارهای صادراتی جدیدی نیز ورود کرده‌ و هنر و صنعت ایران را به سایر کشورها شناسانده است.

وی همچنین به برخی تولیدات خاص این واحد صنعتی نیز اشاره کرد و در این رابطه، تولید تندیس جشنواره فیلم فجر را از جمله تولیدات جهان کریستال برشمرد.

پس از ملاقات و گفت‌و‌گوی رییس اتاق تهران با مدیرعامل شرکت جهان کریستال، محمود نجفی‌عرب با همراهی علیرضا محمدی دانیالی، رییس انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی بازدید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز