خبرگزاری کار ایران

واکنش شدید چادرملو به صحبت های امید روانخواه: ثابت کنید جادوگری اتفاق افتاده از لیگ کنار می‌کشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۲۴۶

باشگاه چادرملو با انتشار بیانیه ای نسبت به ادعای امید روانخواه سرمربی پارس جنوبی، واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، لیگ آزادگان در هفته های آخر با حساسیت زیادی دنبال می‌شود و حواشی زیادی نیز به همراه دارد. این در حالی است که هفته پیش در چارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر دو تیم چادرملو و پارس جنوبی جم مقابل هم قرار گرفتند و چادرملو موفق شد 2-1 پیروز شود. امید روانخواه پس از این شکست در نشست خبری صحبت هایی مطرح کرد.

روانخواه در بخشی از صحبت هایش درباره سرمربی تیم چادرملو بیان داشت: متاسفانه در لیگ یک زمینه برای هر کاری برای لیگ یک فراهم است. تیم حریف یک سرمربی دارد که هفته قبل هم مسجدسلیمان و تیم‌های دیگر اعتراض داشتند. من فقط درباره بحث سرمربی صحبت می‌کنم. وقتی شما سابقه فوتبالی ندارید و فوتبال را به معنای واقعی تجربه نکردید و فضای فوتبال نمی‌شناسید، برای موفقیت ممکن است دست به هر کاری بزنید اما ما که فوتبال بازی کردیم، خط قرمزهایی برای خودمان داریم.

او این‌طور ادامه داد: نمی‌خواهم چیزی بگویم، چون فیلمبرداری نبوده اما همکاران ما دیده‌اند که روی خط دروازه چه کاری انجام شده و چه چیزی ریخته‌اند. من اعتقاد ندارم اما شما می‌دانید جادوگری و ناداوری و همه این‌ها در فوتبال هست و برای همین است که شما هیچ پیشرفتی نمی‌بینید. من برای همین ناراحتم. ما امروز موقعیت ایجاد کردیم که بازی مساوی شود و به حریف موقعیت ندادیم. شما یک موقعیت نشان بدهید که حریف ایجاد کرده و به گل نرسیده است. اینها اتفاقاتی است که امروز افتاده است.  وقتی شما فوتبالیست نبودید و فوتبال بازی نکردید، از نظر دانش و شخصیت باید سطح خیلی بالایی داشته باشید که جامعه فوتبال شما را بپذیرد، اما متاسفانه اینطور نیست.

صحبت های جنجالی سرمربی جوان پارس جنوبی در مورد جادوگری و فوتبالی نبودن سعید اخباری، واکنش شدید باشگاه چادرملو را در پی داشت و بیانیه ای را در این باره منتشر کرد. بخشی از این بیانیه به شرح زیر است:

روانخواه در جملاتی به سابقه فوتبالی سعید اخباری سرمربی تیم چادرملو کنایه زده و با طرح اتهاماتی عجیب، موفقیت‌های نماینده اردکان را به مسائل غیرفوتبالی ربط داده است. شاید بهتر باشد یک بار برای همیشه به این افراد گفته شود که مریگری دیگر ربطی به سابقه فوتبال نداشته و الان تبدیل به علم شده است. چه بسا فوتبالیست‌های بزرگی در ایران و حتی فوتبال دنیا مربیان خوبی نشدند و چه افرادی که خارج از مستطیل سبز وارد مربیگری شدند و توانستند بهترین عملکردها را داشته باشند.

ای کاش روانخواه به جای طرح چنین حرف‌های بی‌ربطی پاسخگوی نتایج تیمش بود. شاید بهتر بود روانخواه در نشست خبری خود به این سوال پاسخ می‌داد که با بودجه بیت المال، چرا تیمش در رده دهم جدول قرار دارد تا دلخوشی مردم شریف شهر جم حال و روز خوبی نداشته باشد؟

عجیب‌ترین حرف سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری، ادعای بی پایه و اساس او مبنی بر «ریختن چیزی روی خط دروازه!» توسط تیم چادرملو اردکان بود که بدون شک او باید پاسخگوی این صحبت‌ها در مراجع قضایی باشد تا بلکه یک بار برای همیشه بساط زدن حرف‌های مهمل و پوچ برچیده شود. روانخواه مدعی شده دوربینی از این صحنه فیلم نگرفته آن هم در حالی که هر تلفن همراهی این روزها به بهترین دوربین‌ها مجهز است و اگر این موضوع واقعیت داشت بالاخره یک نفر باید در ورزشگاه جم این صحنه را ثبت می‌کرد! خطاب به این مربی جوان و بدون کارنامه باید گفت که نه تنها در این بازی بلکه اگر در هر بازی دیگری در طول عمر فعالیت باشگاه چادرملو اردکان کسی فیلمی، سندی، عکسی و یا هر چیزی که این ادعا را اثبات می‌کند ارائه دهد این باشگاه از لیگ کنار خواهد کشید.

اهالی جامعه فوتبال نحوه تیم گرفتن همه مربیان را به خوبی می‌دانند اما ای کاش دلیل فعالیت هر مربی، نتایج قبلی او بود نه فعالیت‌های غیرفوتبالی‌اش!

بدون شک از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیر آن خواهیم بود تا هر فردی به خود اجازه ندهد بدون ارائه سند و مدرک به دنبال تشویش اذهان عمومی و اتهام‌زنی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز