خبرگزاری کار ایران

رییس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایلنا:

پیشنهاد استخدامِ فرزندانِ بازنشستگان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه/پاداش پایان خدمت سال ۹۶ هنوز پرداخت نشده‌است

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۰۵۶

رییس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش از ارائه پیشنهادِ استخدامِ فرزندان بازنشستگان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

احمد صافی (رییس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: بازنشستگانِ مناطق زلزله زدهء استان کرمانشاه، علی الخصوص شهرستان سرپل ذهاب از مسئولین درخواست دارند، اکنون که خود بازنشسته و در عین حال بر اثر زلزله تقریباً تمام هست و نیست و امکاناتشان را از دست داده اند، وزارت آموزش و پرورش و سایر سازمان‌های ذیربط، در صورت امکان، شرایطی را برای اشتغال فرزندانِ تحصیل کرده این بازنشستگان فراهم کنند.

صافی  گفت: بطور مثال سال آینده قرار است؛ ۱۸ هزار نفر استخدام شوند؛ ما پیشنهاد دادیم در صورت امکان، مطالعه و بررسی در این زمینه صورت گیرد و این افراد در اولویت قرار بگیرند، البته این فقط یک پیشنهاد از سوی ماست. قانون برای خانواده شهدا چنین اولویتی را لحاظ کرده است و معتقدیم اگر مجلس یا دولت برای این افراد نیز امتیازی قائل شوند، گام بلندی برای کمک به آنها خواهد بود.

وی به لزومِ عنایت ویژه دولت و وزارت آموزش و پرورش در پرداخت پاداش پایانِ خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش بعنوانِ یکی از مهمترین مصادیقِ تکریم آنها اشاره کرد و گفت: پاداش بازنشستگان سال قبل در بودجه سال‌جاری پیش بینی شده است، اما پاداش بازنشستگانِ امسال هنوز پرداخت نشده و این عزیزان همچنان چشم انتظارِ  دریافت آن هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز