خبرگزاری کار ایران

عملیات برای یافتن ۳ فرد محبوس زیر آوار سیل شمیران ادامه دارد/مردم از سفر به لواسانات و رودبارقصران خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۲۴۴

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: عملیات برای یافتن ۳ فرد محبوس زیر آوار ناشی از سیل شمیران ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم تاجیک نوری(معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران) در خصوص وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده شمیرانات گفت: تقریبا کار امدادرسانی تمام شده است، اما احتمال گرفتاری ۳ نفر که طبق گزارش های مردمی زیر آوار ناشی از سیل محبوس هستند، را می دهیم.

وی افزود: بر این اساس تیم‌های جستجو را به محل مورد نظر واقع در روستای رودک فرستادیم، تا عملیات جستجو و امدادونجات انجام پذیرد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: در حال حاضر سگ های جستجو گر در لواسانات و رودبار قصران مستقر هستند و عملیات جستجو برای یافتن افراد گرفتار در سیل همچنان ادامه دارد.

تاجیک نوری با بیان این که تمام جاده های منتهی به لواسان و رودبار قصران باز است، گفت: البته در برخی از راه ها کیفیت جاده مانند سابق نیست و سیل خسارات فراوانی وارد کرده است.

او از مردم خواست، در صورتی که کار ضروری ندارند، از سفر به لواسانات و رودبار قصران بپرهیزند.

تاجیک گفت: در حال حاضر وضعیت بحرانی و فوق العاده در منطقه حاکم است و طبق پیش بینی های هواشناسی امروز عصر نیز شاهد جبهه ای ناپایدار در مناطق مذکور هستیم، البته شدت بارش ها و ناپایداری ها کم تر از روز گذشته پیش بینی می شود، اما به هرحال لازم است، افرادی که در حریم کوهستان یا رودخانه زندگی می کنند، بیش از پیش مراقب باشند و افراد دیگر نیز از سفر به این مناطق خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز