خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج جامعه زنان اعلام کرد:

تشکیل ستاد مردمی "عفاف و حجاب"

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۱۷۵

رئیس بسیج جامعه زنان با بیان اینکه در کشور ما حجاب اجبار نیست بلکه یک قانون است، گفت: هیچ فرد، گروه و سازمانی موافق برخوردهای خشونت آمیز با مساله‌ای فرهنگی نیست و موضوع حجاب، موضوعی اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، مینو اصلانی ضمن اعلام برنامه‌های هفته حجاب و عفاف، با بیان این که حجاب یک قانون است افزود: در نهایت اگر تعداد کمی مایل نباشند حجاب داشته باشند با توجه به قانون مداری مردم باید آن را رعایت کنند و به آن احترام بگذارند.

وی با اشاره به اینکه برای رعایت این قانون پیش بینی‌هایی صورت گرفته و مردم نیز مترصد اجرای قانون و احترام به آن هستند اظهار کرد: با این وجود ممکن است عده‌ای به شکل سازمان یافته با دلارهایی که دریافت میکنند برای برداشتن حجاب و مقابله با آن برخیزند که دستگاه انتظامی و امنیتی اقدام می کند؛ به هر حال حجاب یک حرکت فرهنگی است و برنامه‌ها با محور غنی سازی و در ارتباط با مخاطب و پاسخ به سوالات جوانان پیش بینی شده است.

اصلانی با تاکید بر این که ما طرفدار خشونت در امر حجاب نیستیم اظهار کرد: نیروی انتظامی مقتدر ما قانون مدار بوده و با قانون شکنان مقابله می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل ستاد مردمی عفاف و حجاب هم زمان با آغاز این هفته از نوزدهم تیر ماه تصریح کرد: در هجمه فرهنگی دشمن آنچه در راس قرار دارد بحث حیازدایی است این مساله مربوط به زمان حال هم نیست و در غرب و هالیود بیش از صد سال است که با حجاب سر ستیز دارند.

رئیس بسیج جامعه زنان در ادامه  افزود: امروز آنها به دنبال تحقیر حجاب هستند و این تفکر را القا می‌کنند که حجاب مانع پیشرفت زنان می شود.

اصلانی با بیان اینکه برنامه‌های هفته حجاب در سطح ۳۱ استان و به همراه برگزاری نشست‌های تخصصی خواهد بود، اظهار کرد: امروزه برداشتن حجاب به عنوان خط نفوذ دشمن مطرح می شود، به همین دلیل همزمان با هفته حجاب بحث‌های اغنایی برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز