خبرگزاری کار ایران

با صدور حکمی از سوی وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۹۱۰

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی» را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، در این حکم انتصاب آمده است:

جناب آقای دکتر عزیز حبیبی ینگجه

با سلام، با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب می شوید.

انتظار می ‌رود با بهره ‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ‌ها و برنامه‌ های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست ‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

گفتنی است دکتر عزیز حبیبی ینگجه متولد شهرستان اردبیل، استاد تمام پایه ۲۸ رشته شیمی فیزیک در دانشگاه محقق اردبیلی است.

راهنمایی و مشاوره بیش از ۳۵ رساله دکتری تخصصی و پایان ‌نامه کارشناسی ارشد، چاپ ۱۴۰ مقاله در مجلات معتبر بین‌المللی (JCR) ،ارائه بیش از هفتاد مقاله در کنفرانس ‌های معتبر ملی و بین‌ المللی، انتخاب به عنوان شیمی فیزیکدان برتر کشور در سال ۱۳۹۶ توسط انجمن شیمی ایران، از جمله سوابق وی می باشد.

چندین بار انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه و استان، چاپ هفت مقاله پر استناد و همچنین یک مقاله داغ (Highiy cited hot parers)، عضو هیات تحریریه یک مجله ISI که توسط انجمن شیمی ایران چاپ می ‌شود با عنوان physical Chemistry Reaserch رئیس شعبه استانی انجمن نانو فناوری ایران و عضو کمیته شیمی فیزیک انجمن شیمی ایران از جمله فعالیت‌های علمی و پژوهشی وی است.

از جمله سوابق علمی – اجرایی دانشگاهی دکتر عزیز حبیبی ینگجه می‌توان به معاون دانشکده، رئیس دانشکده، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه و رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد.

همچنین وی عضو هیات ممیزه، عضو کمیسیون دائمی هیات امنا و نیز عضو شورای دانشگاه محقق اردبیلی بوده است.

عضویت در هیات تعدادی از مؤسسات آموزش عالی و نیز مشاور علمی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از دیگر فعالیت های دکتر عزیز حبیبی ینگجه است.

شایان ذکر است پیش از این دکتر گودرز صادقی هشجین رئیس دانشگاه محقق اردبیلی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز