خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار:

توانستیم در برجام حقانیت خود را ثابت کنیم/تدابیر ایران، آمریکا را از این تصمیم نابخردانه پشیمان خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۱۸۲

فرماندار رودبار گفت: اگر چه وظایف ما در قبال مضایقی که ایجاد می‌شود سنگین تر خواهد شد اما تدابیر ایران اسلامی آمریکا را از این تصمیم نابخردانه پشیمان خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از رودبار، اسماعیل میرغضنفری فرماندار این شهرستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به اعلام خروج ترامپ از برجام و ایجاد وضعیت خاصی در جامعه بین المللی اظهار داشت: نمایندگان مجلس و کارگزاران نظام با همراهی و وحدت، موضع‌گیری با تدبیر، عاقلانه و شجاعانه رئیس جمهور را در این مقطع ستوده اند.

وی‌افزود: بنا نبود تمام مشکلات را با برجام حل‌کنیم، بلکه همین‌قدر که در برجام توانستیم حقانیت‌مان را به منصه ظهور بگذاریم، موفق بودیم.

وی یادآور شد: بدعهدی 40 ساله آمریکا را دیده‌ایم؛ این کشور و رژیم صهیونیستی به یقین می‌دانند ایران بر اساس آموزه‌های دینی خود هرگز به دنبال تسلیحات هسته ای نبوده و نیست بلکه آنان نگران تفکر ارتقاء علم و پیشرفت تکنولوژی کشورمان هستند که در جامعه بین المللی نهادینه شده است و دانشمندان غالبا جوان ایرانی به مرحله ای از دانش صلح آمیز هسته ای رسیده اند که تعجب همگان را برانگیخته اند و تیم دیپلماسی هسته‌ای هم بواسطه پشتکار و توانمندی مقتدرانه از حقانیت ایران اسلامی دفاع کرده است.

فرماندار رودبار تصریح کرد: اگر چه وظایف ما در قبال مضایقی که ایجاد می‌شود سنگین‌تر خواهد شد اما تدابیر ایران اسلامی آمریکا را از این تصمیم نابخردانه پشیمان خواهد کرد و نظام گزینه‌های مختلفی را با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیش رو خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز