خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

افزایش درآمد گمرکی و تراتزیت کالا در فرودگاه پیام

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۷۶۵

مدیرکل امور گمرکی و ترانزیت کالای شرکت پیام از افزایش درآمد اداره کل امور گمرکی و تراتزیت کالا در سال جاری، خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد صادق قبله گاهی، گفت: درآمد اردیبهشت ماه سال جاری این اداره کل، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۸ درصد رشد داشته که با تجمیع درآمدهای فروردین و اردیبهشت سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل، نرخ رشد صعودی بوده و عدد ۲۰ درصد را نشان می دهد. این در حالیست که در سال جاری علاوه بر نوسانات نرخ ارز، بازارهای اقتصادی نیز با شوک خروج آمریکا از برجام مواجه شده بود.

قبله گاهی، تصریح کرد: این آمار نشان دهنده رشد و پویایی مجموعه پیام است که علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی به سمت پیشرفت و تعالی در حرکت است.

مدیر کل امور گمرکی و ترانزیت کالای شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام درباره دلایل این رشد گفت: در سال های قبل متاسفانه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام چندان شناخته شده نبود که در دوره مدیریت فعلی با تبلیغات هدفمند و اصولی، پیام در سطح ملی و بین المللی شناخته شد. همچنین در حال حاضر تعامل ویژه ای مابین تیم مدیریتی فعلی پیام و اداره کل گمرک استان البرز ایجاد شده که این امر باعث تسهیل در امور و تسریع در روندهای جاری شده است. البته تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری نیز از جمله مواردی ست که توسط سیاست گذاران پیام ابلاغ و توسط پرسنل به دقت اجرایی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز