خبرگزاری کار ایران

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره):

مبلغان در مسیر اقناع افکار عمومی تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۸۳۴

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) قم، با بیان این که همه دشمنان انقلاب برای آسیب رساندن به کشور به میدان آمده اند، گفت: هرکس که می‌تواند نقش تبلیغی داشته باشد باید در بیدار و اقناع کردن افکار عمومی و جلب اعتماد آنان به نظام تلاش کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مرتضی نجفی قدسی، پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه طرح اعزام اساتید تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان که در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) قم، برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر گفت: ۷ تیر یادآور جنایات منافقان برای ضربه زدن به انقلاب است.

وی با بیان این که ما امروز بیشتر در معرض خطر هستیم و باید به هوش باشیم و مردم را نسبت به توطئه ها هوشیار کنیم، گفت: دشمنان نهایت سعی خود را می کنند که امسال به نظام ضربه بزنند و می خواهند کشور را به آشوب بکشانند.

نجفی قدسی با بیان این که سوء عملکرد عده ای از مسؤولان زمینه ساز آشوب ها و اعتراضات می شود، اظهار داشت: متأسفانه عده ای اعتراضات به حق مردم را به بیراهه می برند و مسائل مانند سوریه و فلسطین و لبنان را مطرح می کنند، اگر این افراد به گرانی اعتراض دارند چکار به سوریه و مقاومت دارند؟

وی ادامه داد: برخی حرکات نشان می دهد که اسراییل و دشمنان صحنه گردان هستند و الا سردار سلیمانی افتخار ما و خار چشم دشمن است؛ نباید اجازه بدهیم که نقطه قوت را خفیف کنند؛ اگر اعتراضات اقتصادی وجود دارد باید از مسیر صحیح پیگیری شود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با بیان این که همه دشمنان انقلاب برای آسیب رساندن به کشور به میدان آمده اند، ابراز داشت: هرکس که می تواند نقش تبلیغی داشته باشد باید در بیدار و اقناع مردن افکار عمومی و جلب آن به نظام تلاش کند.

وی با بیان این که منافقان ۱۷ هزار از مردم به ویژه خوبانی مانند دستغیب ها، صدوقی ها، مدنی ها وبهشتی ها را به شهادت رساندند، یادآور شد: وقتی منافقان اسلام آباد را تسخیر کردند تمام مریضان را کشتند و نوزادان را سوزاندند، ما چنین دشمنانی داریم که امروز ادعای دوستی می کنند.

نجفی قدسی خاطرنشان کرد: اگر بنا باشد روزی این دشمنان وارد کشور شود به اندازه ای بی رحم هستند که میلیون ها انسان می کشند؛ باید احساس خطر کنیم و نباید کسانی غافل شوند و از ظالم ترین افراد قبل از انقلاب به نیکی یاد کنند؛ نباید اجازه دهیم که برخی مسائل در جامعه فراگیر شود و باید در برابر جریان های دشمن با قوت بایستیم؛ باید به فرمایشات رهبر انقلاب گوش جان بسپاریم که ایشان به خوبی نظام اسلامی را مدیریت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز