خبرگزاری کار ایران

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگو با ایلنا:

سود سهام عدالت روستاییان، عشایر، کارمندان و بازنشستگان دولت تا پایان سال پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۷۰۴

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: تا پایان سال دو گروه باقی‌مانده از سهامداران که شامل روستاییان، عشایر و کارمندان و بازنسشتگان کشوری و لشگری هستند تسویه حساب خواهند شد.

جعفرسبحانی، مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا اظهار داشت: تسویه حساب مربوط به گروه کارگران فصلی و ساختمانی انجام شد البته ۱۶ گروه دیگر از مشمولین در روز ۱۱ بهمن ماه تسویه حساب شدند که شامل خبرنگاران، تاکسیرانان، مددجویان کمیته‌امام، خدام مساجد و زنان سرپرست خانوار بودند.

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی افزود: تعداد کارگران فصلی و ساختمانی رقم قابل توجهی است و ۴.۵ میلیون نفر از مشمولین عضو این گروه هستند و رقمی‌ که برای این گروه برای تسویه حساب در نظر گرفته شده حدود ۲۴۰ میلیارد تومان است.

 وی ادامه داد: ۲۱ بهمن ماه نیز تسویه حساب افراد تحت پوشش نهادهای‌حمایتی که در هنگام ثبت نام عضو نهادهای‌حمایتی بودند و دیگر نیستند و وضع مالی‌شان بهتر شده صورت گرفت.

سبحانی با بیان اینکه تنها دو گروه باقی می‌مانند که تا پایان سال تسویه حسابشان انجام خواهد شد،تصریح کرد: همچنین درصددیم تاپایان سال دو گروه باقی‌مانده مربوط به روستاییان ، عشایر ، کارمندان و بازنشستگان دولت نیز تسویه حساب شوند، در غیر این صورت تسویه حساب آنها به ابتدای سال آینده موکول خواهد شد.

وی افزود: همچنین آیین نکوداشتی در خصوص ساماندهی سهام عدالت در ۲۰ اسفندماه با حضور مشمولین و مسئولین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز