خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک قوامین در گفت‌وگو با ایلنا:

نظام بانکی سعی در کاهش هزینه‌ها دارد/توسعه بانکداری الکترونیک در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۷۱۹

مدیرعامل بانک قوامین گفت: برنامه این بانک در سال جدید استمرار کاهش بهای تمام شده‌ پول، مدیریت هزینه‌ها و توسعه بانکداری الکترونیک است.

غلامحسن تقی نتاج (مدیرعامل بانک قوامین) در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درمورد رویکرد نظام بانکی در خصوص کاهش نرخ سود بانکی اظهار داشت: رویکر کاهش نرخ سود بانکی کماکان ادامه خواهد یافت و پیشنهاد بنده به مدیران بانکی و سیاست‌گذاران اقتصادی این است که به نظام بانکی کمک کنند تا بتوانند هزینه‌های خود را کاهش دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فروش اوراق سپرده با نرخ ۲۰ درصد از سپرده مردمی بود یا این منابع از محل نقدینگی جدید بوده، گفت: پول جدید که اصلا در سیستم بانکها مطرح نیست و این خریدها از سپرده‌های قبلی مردم صورت گرفت که همان منابع به سمت سپرده‌های ۲۰ درصدی سوق یافت.

نتاج در مورد برنامه بانک قوامین در سال جدید نیز افزود: استمرار کاهش بهای تمام شده پول، مدیریت هزینه‌ها و توسعه بانکداری الکترونیک از اقداماتی است که در سال جدید اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل بانک قوامین تصریح کرد: سیستم‌های بانکداری الکترونیک تلاش می‌کنند تا وابستگی مبادله‌های مالی روزمره مردم را، به ابزارهای پرداخت کاغذی؛ از قبیل چک و اسکناس کاهش دهند ضمن آنکه بانکداری الکترونیکی برای دولت‌ها ارزش افزوده به همراه دارد واز این طریق از اتلاف وقت و انرژی مشتریان و کارکنان شعبه بانک‌ها جلوگیری می‌شود و کارایی، کیفیت و سرعت خدمات به نحو مطلوبی بالا می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز