خبرگزاری کار ایران

پست بانک ظرفیت‌ لازم را برای حمایت از کالای ایرانی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۰۶

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: قطعا با تزریق کالای ایرانی به بازار مصرف کشور و رونق صادرات آن، اشتغال‌زایی افزایش یافته و بیکاری کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، خسرو فرحی (مدیرعامل پست بانک ایران) در نخستین روز کاری سال ۱۳۹۷ ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق و سلامتی برای هموطنان گفت: باتوجه به ماموریت این بانک به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و بانک عامل توسعه روستایی کشور، در سال جدید تلاش خواهیم کرد برنامه‌های بانک را در راستای شعار سال تدوین کرده تا به رونق تولیدات و کالاهای ایرانی در حوزه‌های مذکور بیش از پیش کمک کنیم.

وی افزود: عمده وظیفه این بانک درقبال حمایت از کالای ایرانی، تامین مالی و سرمایه در گردش بخش‌های تولیدی حوزه IT، ICT و دانش بنیان‌ها و مشاغل خرد و متوسط روستایی است که با مشارکت صندوق توسعه ملی به خوبی روی این مهم متمرکز شده و اقدامات موثری انجام داده است.

مدیرعامل پست بانک ایران با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های جدید این بانک کمک به کسب و کارهای خرد و متوسط(SMEs) در حوزه‌های مختلف است تا این مشاغل بتوانند کالاهای خود را بدون دغدعه تولید کرده و به بازار مصرف برسانند، اظهار کرد: خوشبختانه پست بانک ایران ظرفیت‌های لازم را با توجه به گستردگی در سطح کشور برای حمایت از کالای ایرانی دارد و طی سال‌های گذشته نشان داده که توانسته است کمک شایانی به رونق کسب و کارها داشته باشد.

فرحی حمایت از کالای ایرانی را عامل مهمی برای رونق صنایع و اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: قطعا با تزریق کالای ایرانی به بازار مصرف کشور و رونق صادرات آن، اشتغال‌زایی افزایش یافته و بیکاری کاهش پیدا می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد که همه دست به دست داده و با تامین مالی بخش‌های تولیدی و صنایع به تحقق شعار سال ۱۳۹۷ مقام معظم رهبری کمک شایانی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز