خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تکلیف تفکیک وزارت راه و شهرسازی سه ماه دیگر روشن می‌شود/ مخالف تفکیک هستم

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۷۷۹

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه تکلیف تفکیک وزارت راه و شهرسازی نهایتا تا سه ماه دیگر روشن می‌شود، گفت: تفکیک هزینه بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت و مخالف جدایی این دو بخش هستم.

مهرداد لاهوتی در گفت‌و‌گو با ایلنا با اشاره به آخرین تصمیمات مجلس برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: سال گذشته دولت دو لایحه برای تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی به مجلس ارایه کرد که رییس مجلس بررسی این لوایح را به کمیسیون مشترک ارجاع داد و در بودجه امسال برنامه‌ای برای تفکیک این دو وزارتخانه پیش بینی نشده است.

وی افزود: نمایندگان مجلس در حال بررسی و اصلاح ساختار دولت هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه گزارش نهایی درباره آثار مثبت و منفی تفکیک وزارت راه و شهرسازی توسط کمیسیون مشترک متشکل از اعضای نمایندگان مجلس از کمیسیون‌های مختلف تهیه و ارایه می‌شود، گفت: تکلیف تفکیک یا عدم تفکیک وزارت راه و شهرسازی نهایتا تا سه ماه آینده روشن می‌شود.

لاهوتی با تاکید بر اینکه مخالف تفکیک وزارت راه و شهرسازی هستم، اظهار داشت: تفکیک دو بخش این وزارتخانه هزینه‌های زیادی در پی خواهد داشت.

وی افزود: در بخش مسکن و شهرسازی مسوولیت دولت سیاست گذاری است و لزومی ندارد که این بخش به یک وزارتخانه مجزایی تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز