خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک در گفت‌وگو با ایلنا:

مسکن مقاوم‌ترین بازار در برابر احتمال خروج از برجام

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۷۷۴

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به واکنش بازار مسکن در برابر احتمال خروج از برجام گفت: بازار مسکن کمترین تاثیر را از این رویداد خواهد داشت.

حسام عقبایی در گفت وگو با خبرنگار قتصادی ایلنا درباره اثرپذیری بازار مسکن در برابر احتمال خروج از برجام و بدعهدی‌های غربی‌ها اظهار داشت: قاعدتا خروج از برجام تاثیرات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به جا می‌گذارد و به ویژه در حوزه اقتصاد در بازاهای مختلف اثرات متفاوتی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه مقاوم‌ترین بازار در برابر خروج از برجام مسکن است، گفت: بازار مسکن تاثیر زیادی از این رویداد سیاسی نخواهد پذیرفت.

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک در پاسخ به این سوال که یکی از اثرات خروج از برجام احتمالا افزایش نرخ دلار باشد و اثرپذیری مسکن از این واکنش بازار ارز چه خواهد بود، ادامه داد: در بازار مسکن یک بار افزایش قیمت مسکن رخ  داده و احتمالا در تابستان هم از آنجایی که فصل جابه جایی مسکن است، به دلیل افزایش حجم معاملات قیمت مسکن تا حدودی افزایش می یابد.

عقبایی افزود: خروج از برجام بیشتر تاثیرات روانی بر بازارها از جمله بازار مسکن می گذارد که پیش بینی می‌شود بازار مسکن در برابر آن مقاوم ترین بازار باشد و کمترین تاثیر را بپذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز