خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل نفت و گاز پارس در گفت‌وگو با ایلنا:

تمام تجهیزات مورد نیاز فازهای باقیمانده پارس جنوبی وارد شده است / توسعه فاز 14 با مشارکت 8 شرکت ایرانی

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۹۳۷

مدیر عامل نفت و گاز پارس با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز فازهای پارس جنوبی را به طور کامل وارد کرده‌ایم، گفت: فقط فاز 14 تا حدی عقب‌تر است که بعدا در مورد این فاز تصمیم گیری می‌کنیم.

محمد مشکین فام در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره نیاز به واردات تجهیزات فازهای باقیمانده پارس جنوبی اظهار داشت: ما برای پالایشگاه‌های 13 و 22 تا 24 مشکلی نداریم و تجهیزات را به طور کامل وارد کرده‌ایم، به جز چند مورد که قراردادهایشان اکسپورت لایسنس گرفته‌اند.

وی افزود: ما از بابت تامین تجهیزات مشکلی نداریم، فقط فاز 14 تا حدی عقب‌تر است که بعدا در مورد این فاز تصمیم گیری می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس با بیان اینکه توسعه پروژه فاز 14 را شرکت‌های ایرانی انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: فاز 14 با مشارکت بین 8 شرکت ایرانی انجام می‌شود که سه شرکت کار پالایشگاه و دیگر شرکت‌ها نیز کار حفاری و سکوها را انجام می‌دهند.

وی درباره دلیل تاخیر در توسعه این فاز نیز بیان کرد: فاز 14 در اولویت توسعه نبوده، تمرکز ما روی فازهایی بوده که زودتر به تولید می‌رسند و پس از 13 و 22 تا 24 در مرحله بعدی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز