خبرگزاری کار ایران

توقف نماد معاملاتی بانک اقتصاد نوین

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۶۰۵

با اعلام ناظر بازار سهام، نماد معاملاتی شرکت بانک‌ اقتصادنوین‌ «ونوین» با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت متوقف شد.

به گزارش ایلنا؛ مدیر عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد نماد معاملاتی شرکت بانک ‌اقتصاد نوین‌ «ونوین» با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد و نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی می شود.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می‌افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال‌حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک ‌اقتصاد نوین‌ که با نماد «ونوین» در بازار اول «تابلوی اصلی» بورس فعال است به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت امروز در وضعیت ممنوع - متوقف قرار گرفت و با اعلام ناظر بازار سهام، بازگشایی نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت انجام می‌گیرد.

همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می‌دهد «P/E» سهام این شرکت ۲۲.۵۵ مرتبه و «EPS» آن برای دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ به میزان ۵۱ ریال در صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

بر اساس این گزارش ، ۵ سهامدار عمده بانک ‌اقتصاد نوین‌، شامل « سرمایه‌گذاری ساختمان ایران با ۹.۴۹۰ درصد، سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهرتهران با ۸.۷۴۰ درصد، به پخش با ۸.۷۲۰ درصد، تامین مسکن جوانان با ۸.۵۲۰ درصد و نوسازی وساختمان تهران با ۶.۷۸۰ درصد» است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز