خبرگزاری کار ایران

جذب ۳ دانشمند و صاحب نظر در شورایعالی علوم، تحقیقات و فناوری

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۲۹۶

انتخابات نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های علمی جهت عضویت در شورای عالی عتف پنجم اردیبهشت ماه برای انتخاب ۳ دانشمند و صاحبنظر برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از دبیرخانه شورایعالی علوم، تحقیقات و فناوری، به منظور انتخاب سه نفر از دانشمندان و صاحب‌نظران دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی جهت عضویت در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، موضوع ماده ۳ قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، انتخابات نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های علمی جهت عضویت در شورای عالی عتف پنجم اردیبهشت ۹۷ در  وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

طبق ماده ۹- شیوه‌نامه نحوه انتخاب نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های علمی در شورای عالی عتف ۳ نفر نماینده منتخب انجمن‌های علمی در شورای عالی، ۲ نفر از کاندیداهای انجمن‌های علمی برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ۱ نفر از کاندیداهای انجمن‌های علمی برتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند که در انتخابات حایز اکثریت نسبی آرا می‌شوند.

دبیر کل شورای عالی این ۳ نفر را به طور رسمی به رئیس شورای عالی عتف با ذکر سوابق علمی، پژوهشی و تجربی آن‌ها، معرفی خواهد کرد و این افراد پس از انتخاب شدن توسط انجمن‌های علمی برتر، به عنوان منتخبین انجمن‌های علمی به عضویت شورای عالی عتف در می‌آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز