خبرگزاری کار ایران

گردهمایی همکاران گروه صنعتی گلرنگ برگزار شد:

جهانی‌شدن؛ هدف سال 97

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۴۵۱

گردهمایی همکاران گروه صنعتی گلرنگ با هدف ایجاد هم‌افزایی و همدلی بین شرکت‌های عضو این گروه صنعتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، همکاران گروه صنعتی گلرنگ بر اساس سنت هرسال هم‌زمان با هفته نخستِ کاری سالِ نو گرد هم آمدند تا استراتژی سال 97 این مجموعه صنعتی را با یکدیگر مرور کنند. این مراسم با حضور دکتر مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ و جمعی از مدیران در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد برپا شد.  دارنده تندیس امین‌الضرب، ضمن ارزیابی عملکرد این گروه صنعتی در سال 96، چشم‌انداز و اهداف پیش‌رو در سال 97 را برای مجموعه همکاران تبیین کرد. این گردهمایی صمیمانه فرصتی مغتنم برای تجدید دیدار و تبادل نظر مدیران ارشد گروه صنعتی گلرنگ در راستای تقویت توانمندی‌ها و رفع چالش‌ها بود.

اشتغال‌زایی و بازارهای جهانی

این کارآفرین، اشتغالزایی را از ارزش‌های محوری این شرکت برشمرد و با اشاره به نرخ رشد اشتغالزایی گروه صنعتی گلرنگ در بازه زمانی سال‌های 91 تا 97، اظهار کرد: سال 91 تعداد همکاران گروه صنعتی گلرنگ به 3520 نفر می‌رسید. این رقم در سال 92، 5322 نفر شد و در سال 93، 7446 نفر همکار در این گروه صنعتی مشغول به‌کار شدند.  انتهای همین سال تعداد همکاران گروه صنعتی گلرنگ به  7645 نفر رسید و اهمیت مبحث اشتغال در این شرکت تا جایی پیش رفت که این گروه صنعتی تعداد نیروی کار خود را در سال 94 رقم 9691 نفر ثبت کرد و این رقم در سال 95 به 11647 نفر رسید. در همین حال، ابتدای سال گذشته به رقم 14842 نفر دست پیدا کردیم. این درحالی‌است که  ابتدای امسال مجموعا 17716 نفر همکار در گروه صنعتی گلرنگ مشغول به‌کار هستند.

وی تاکید کرد: نرخ رشد اشتغال گروه صنعتی گلرنگ در سال‌های اخیر بسیار مطلوب بوده‌است که این را حاصل تلاش و همراهی همکارانم در این شرکت می‌دانم.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ با اشاره به چشم‌انداز سال 97 یادآوری کرد: در سال جاری امیدواریم در زمینه صادرات نیز ویژه‌تر عمل کنیم و برای جهانی‌شدن همه با هم تلاش خواهیم کرد.

مهدی فضلی توجه به صادرات را از جمله اهداف سال 97 این گروه صنعتی معرفی کرد و گفت: همه ما امروز در برابر آینده مجموعه بزرگ گروه صنعتی گلرنگ و این خانواده معظم مسئول هستیم و باید بتوانیم در بازارهای جهانی شرایطی را فراهم آوریم که آینده روشنی پیش‌روی همکاران باشد. به‌طوری‌که ضمن افزایش نرخ اشتغال در این گروه صنعتی وضعیت همکاران فعلی نیز تضمین شده‌باشد و امنیت شغلی در این گروه صنعتی حفظ شود.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ با اشاره به عوامل موفقیت در کسب بازارهای جهانی، ادامه داد: برای موفقیت در صادرات نخست به منابع انسانی توجه خواهیم داشت. در این زمینه باید برنامه‌های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت تدوین شود و  شایسته‌سالاری، رشد از درون و جانشین پروری را در بازارهای جهانی نیز در نظر گرفت. در کنار این‌ موارد آموزش نیز از اهمیتی زیادی برخوردار است.

جهانی‌شدن؛ هدف سال 97

مهدی فضلی تاکید کرد: انجام کار صحیح، به موقع و اثربخش بهره‌وری را به‌دنبال خواهد داشت. بنابراین همه باید برای عملکرد بهینه و بهره‌ور، به موقع و صحیح عمل کنیم.

وی بهره‌وری را امری مهم در ارتقای عملکرد منابع انسانی معرفی کرد و گفت: در تمام زمینه‌ها باید بهره‌ور عمل شود اما در زمینه منابع انسانی این اقدام ویژه‌تر خواهد بود. برای سهم گرفتن از کشورهای اروپایی و امریکایی در بازارهای جهانی باید تلاش کنیم عملکرد منابع انسانی قوی‌تر از قبل باشد. به‌این دلیل که این کشورها پیش از این در بازارهای جهانی حضوری قوی داشته‌اند و ما برای سهم گرفتن از آنها باید به نحو موثری عملکرد خود را ارتقا بخشیم.

مهدی فضلی در این گردهمایی ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاش همکاران گروه صنعتی گلرنگ، ادامه داد: در نخستین روزهای سال جدید، امکان آن فراهم شد که از بابت تلاش‌هایی که همکاران گرانقدرم در سال 96 انجام دادند نهایت تشکر را داشته‌باشم.

وی همچنین از خانواده‌های محترم همکاران نیز تشکر کرد و گفت: در این فرصت همچون رسم سال‌های گذشته لازم می‌دانم از خانواده‌ همکاران گروه صنعتی گلرنگ که همواره حامی ما بوده‌اند نیز تشکر کنم. خانواده‌هایی که همواره یاری‌رسان ما در دستیابی به موفقیت‌ مقاطع مختلف بوده و هستند.

میثاق‌نامه خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ

در ادامه این مراسم میثاق‌نامه خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ قرائت گردید. در متن این میثاق‌نامه آمده است:

ما خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ با استعانت از الطاف بیکران خداوند بزرگ، مشتاقانه تلاش می‌کنیم در سال 1397، همچون سالهای گذشته رشدی پایدار و پویا در عرصه‌های کار و زندگی برای خود و کشور عزیزمان ایران اسلامی فراهم نماییم.

ما متعهد می‌شویم با سرلوحه قراردادن ارزش‌های گروه صنعتی گلرنگ و با توسعه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود و همکارانمان، مسیر پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر  این خانواده را  درنوردیم.

ما اعضاء خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ، براین باوریم که نتیجه‌گرایی، انسان‌دوستی، تعهد و صداقت، نظم و انضباط، کارآفرینی و کارآمدی، رمز موفقیت و پیشرفت ما در همه عرصه‌ها بوده و خواهد بود.

جهانی‌شدن؛ هدف سال 97

ما با همکاری و کار تیمی می‌کوشیم در ردیف شرکت‌های برتر دنیا قرار گرفته و مدیریت برتر ایرانی را به عنوان الگویی موفق در عرصه رقابت جهانی مطرح نماییم.

همه ما از صمیم قلب تعلق به خانواده گروه صنعتی گلرنگ را افتخاری بزرگ دانسته، خالصانه و صادقانه، همدل و همزبان برای تحقق اهداف و اعتلای خانواده صنعتی عزیزمان با تمام توان می‌کوشیم.

پایان بخش گردهمایی همکاران گروه صنعتی گلرنگ اجرای زنده موسیقی بود.

اظهارات برگزیده از طریق صفحه اینستاگرام گروه صنعتی گلرنگ به آدرس  golrang.group منتشر می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز