خبرگزاری کار ایران

پدافند هوایی سوریه حملات موشکی به حمص و دمشق را دفع کرد

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۰۰۵

منابع رسمی در سوریه اعلام کردند که سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه موشک‌هایی که به سوی حمص و دمشق شلیک شده را منهدم کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، پدافند هوایی ارتش سوریه توانست موشک‌هایی که به سوی پایگاه‌های هوایی در «الشعیرات» واقع در استان حمص و پایگاه «الضمیر» در شرق دمشق شلیک شدند را در هوا منهدم کنند.

تلویزیون دولتی سوریه تصویری از انهدام یک موشک بر فراز پایگاه هوایی الشعیرات منتشر کرده است.

«الاعلام الحربی» (رسانه وابسته به حزب‌الله) نیز گزارش داد که در مجموع ۹ موشک شلیک شده بود که شش فروند به سوی الشعیرات و سه موشک به سوی پایگاه نظامی الضمیر بود.

طبق اعلام این منابع، حملات تازه در آخرین ساعات دوشنبه‌شب (به وقت محلی) انجام شده و تلویزیون سوریه تصاویری از یک موشک که در آسمان منهدم می‌شود را نشان داده است.

یک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که نیروهای آمریکایی هیچ فعالیتی همزمان با این حمله در این ناحیه نداشته‌اند.

یک سخنگوی ارتش اسرائیل نیز در پاسخ به پرسشی در خصوص حمله موشکی به پایگاه الشعیرات در حمص گفته است: «ما در مورد چنین گزارش‌هایی اظهار نظر نمی‌کنیم.»

هفته گذشته رژیم صهیونیستی فرودگاه نظامی «تیفور» در حمص را هدف حملات موشکی قرار داد.

بامداد شنبه نیز آمریکا، بریتانیا و فرانسه حملاتی به اهدافی در سوریه انجام دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز