خبرگزاری کار ایران

حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق؛ پدافند هوایی سوریه ۲ موشک مهاجم را منهدم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۷۰۰

رسانه‌های سوریه از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به مواضع نظامی در حومه دمشق خبر داده و اعلام کردند که پدافند هوایی این کشور دو موشک مهاجم را سرنگون گرد.

به گزارش ایلنا، رسانه‌های سوری اعلام کردند که سامانه‌های پدافند هوایی این کشور با دو موشک اسرائیلی در نزدیکی «الکسوه» در ریف دمشق مقابله کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد سه‌شنبه شب در نتیجه حملات موشکی به منطقه الکسوه در ریف دمشق دو نفر کشته شدند.

رسانه‌های سوری پیشتر گزارش داده بودند که سامانه‌های هوایی سوریه «دو موشک اسرائیلی» را در منطقه الکسوه در ریف جنوب غربی دمشق منهدم کردند.

«رامی عبدالرحمن» مدیر گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه»- وابسته به معارضان- در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه، مدعی شده است این حملات که «انبار تسلیحاتی متعلق به ایران را هدف قرار داد همچنین به کشته شدن هفت نیروی هم‌پیمان نظام دمشق» منجر شده است.

مدیر این مرکز در عین حال گفته است «تاکنون مشخص نشده که آیا ایرانی‌ها هم در بین کشته‌شدگان هستند یا خیر.»

از سوی دیگر، خبرنگار تلویزیون «روسیا الیوم» گزارش داد انفجاری مهیب در نقطه‌ای وابسته به ارتش سوریه در نزدیکی الکسوه به وقوع پیوست.

با این حال، سخنگوی ارتش اسرائیل در گفت‌وگو با خبرگزاری‌های روسیه، رد یا تأیید نکرد که آیا این رژیم عامل حملات موشکی سه‌شنبه‌شب به سوریه بوده است یا خیر.

این نخستین بار نیست که منطقه الکسوه هدف حملات موشکی قرار می‌گیرد. رژیم صهیونیستی در دسامبر گذشته نیز مواضع نظامی از جمله یک انبار تسلیحاتی در این منطقه را هدف قرار داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز