خبرگزاری کار ایران

گروه مهندسی راه اندازی در پروژه احداث واحد نمکزدایی اهواز متمرکز، مستقر شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۶۵۴

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با استقرار گروه مهندسی راه اندازی تولید در پروژه احداث واحد نمکزدایی اهواز متمرکز، اقدامات لازم برای راه اندازی این واحد در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بیژن عالی پور در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار داشت: با راه اندازی واحد نمکزدایی اهواز متمرکز ظرفیت تولید و فرآورش نفت نمکی در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون افزایش یافته و از کاهش های تولید به میزان قابل توجهی جلوگیری به عمل می آید.

وی گفت: هم اکنون گروه های مهندسی راه اندازی در این پروژه مستقر شده اند و در حال آزمایش تجهیزات نصب شده از قبیل مخازن، نمک گیرها، برق، ابزار دقیق، ایمنی، خطوط لوله و ماشین آلات فرآیندی هستند تا راه اندازی آزمایشی فاز نخست آن طی روزهای آینده محقق شود.

عالی پور با بیان این که واحد نمکزدایی اهواز متمرکز با ظرفیت 220 هزار بشکه بزرگترین واحد نمکزدایی کشور محسوب می شود تاکید کرد: با راه اندازی فاز نخست این پروژه، ظرفیت 110 هزار بشکه ای برای فرآورش نفت نمکی مهیا می شود.

وی تصریح کرد: در این پروژه تجهیزات پیشرفته و با کیفیت بالا نصب شده و الزامات ایمنی و زیست محیطی در بالاترین سطح استانداردهای صنعت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست مورد نظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز