خبرگزاری کار ایران

گلایه مندی گلمرادی از وضعیت نامناسب روابط کاری در پایانه های حمل و نقل بندر امام/ باید بی عدالتی و فساد برچیده شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۴۱۰

نماینده مردم شهرهای بندر ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی گفت: پایانه های حمل و نقل کشور به خصوص وضعیت نابسامان پایانه های حمل و نقل بندر امام خمینی نیازمند یک ساماندهی اساسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی گلمرادی اظهار داشت: امروز بخش حمل و نقل کشور با مشکلات عدیده ای مواجه است که با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور، اقدام اساسی و ارائه راه کار برای رفع مشکلات این بخش یک ضرورت است.

وی افزود: با توجه به درخواست شرکت های حمل و نقل بندر امام، مبنی بر اینکه تمام درصد تعرفه ها توسط نمایندگان صاحب کالا اخذ می شود که متاسفانه علاوه بر ایجاد فساد، باعث ایجاد رقابتی منفی می گردد، در جلسه اخیر با حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به بحث و تبادل نظر برای رفع مشکلات این حوزه پرداخته شد.

نماینده مردم بندر ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه مندی از وضعیت نامناسب روابط کاری در پایانه های حمل و نقل بندر امام خمینی خاطرنشان کرد: بررسی های انجام شده از روند فعالیت در پایانه های حمل و نقل بندر امام حاکی از سوءاستفاده بیش از اندازه عده ای معلوم الحال و بی عدالتی در بین کامیون داران و متولیان حمل و نقل است که موجب اعتراض هم کامیون داران و هم شرکت های حمل و نقل و ضایع شدن حقوق آن ها شده است.

گلمرادی افزود: از این رو با توجه به حساسیت موضوع و ارتباط موضوع با امرار معاش صدها خانوار از این محل؛ در جلسه ای با معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه از برگزاری نشست بررسی مشکلات لجستیکی پایانه های کشور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد به زودی نشستی با حضور مسئولین مرتبط در حوزه حمل و نقل و نمایندگان شرکت های حمل و نقل برگزار شود و به بررسی و آسیب شناسی تمام جوانب بی عدالتی و از هم گسیختگی سیستم حمل و نقل کشور به خصوص موضوعات پایانه های حمل و نقل بندر امام خمینی پرداخته شود.

نماینده مردم حوزه انتخابیه در خانه ملت در پایان عنوان کرد: پایانه های حمل و نقل از شریان های اصلی اقتصاد کشور محسوب می شوند، از این رو باید برای رفع مشکلات آنها اهتمام ویژه ای شود؛ با توجه به تخصص و برنامه های ارائه شده از سوی حسن نیا معاون وزیر و مدیرکل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور می توان انتظار رفع بخش زیادی از مشکلات سیستم حمل و نقل کشور را داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز