خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه:

زیاده‌گویی‌ صهیونیست‌ها راه به جایی نمی‌برد

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۸۹۵

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه سیاست رژیم صهیونیستی، تخریب روابط کشورهای اسلامی با یکدیگر و تضعیف جهان اسلام است، تصریح کرد: آنها در طول این سال‌ها به دنبال زورگویی به ملت مظلوم فلسطین و منطقه بوده‌اند.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه صهیونیست‌ها از مقام‌های اروپایی و آمریکایی خواهند خواست که بر فعالیت‌های موشکی ایران اعمال محدودیت کرده چنان‌که برد موشک‌های ایران کاهش پیدا کند، گفت: این سخنان و زیاده‌گویی‌ها صهیونیست‌ها راه به جایی نمی‌برد.

وی با بیان این‌که چندان نباید به این سخنان توجه کرد، اظهار داشت: ماهیت رژیم اشغالگر صهیونیستی بر همگان مشخص است و همگان می‌دانند که این رژیم در طول این دهه‌ها چه اقداماتی را در منطقه و جهان اسلام انجام داده است.

این دیپلمات عالی‌رتبه کشورمان با بیان اینکه سیاست رژیم صهیونیستی، تخریب روابط کشورهای اسلامی با یکدیگر و تضعیف جهان اسلام است، تصریح کرد: آنها در طول این سال‌ها به دنبال زورگویی به ملت مظلوم فلسطین و منطقه بوده‌اند.

قاسمی با بیان اینکه سخنان مقامات صهیونیستی در مورد برنامه‌های موشکی ایران مطلب جدیدی نیست و آن‌ها خواب‌ها و رویاهای خود را دارند و تصور می‌کنند که با این‌گونه سخنان می‌توانند بر سیاست‌های ایران و سیاست‌های سایر کشورهای جهان نسبت به ایران تاثیرگذار باشند، خاطرنشان کرد: این سخنان و زیاده‌گویی‌ها راه به جایی نخواهد برد و جمهوری اسلامی ایران مصلحت و مصالح خود و مردم خود را بهتر از دیگران می‌داند و همان‌طور که در گذشته با تمام توان از مصالح، حاکمیت و تمامیت ارضی ایران دفاع کرده، در آینده نیز با تمام توان از این سیاست پیروی می‌کند و آنکه متزلزل خواهد شد رژیم صهیونیستی است که امروز با چالش‌های زیادی مواجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز