خبرگزاری کار ایران

صالحی خبر داد:

احداث بیمارستان هسته‌ای فوق پیشرفته در استان البرز/ رونمایی از دستگاه تبدیل رطوبت هوا به آب

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۸۲۵

رییس سازمان انرژی اتمی از احداث بیمارستان هسته‌ای فوق پیشرفته در استان البرز خبر داد و تاکید کرد: این بیمارستان ظرف چهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر صالحی با اعلام این خبر گفت: ما برای سال ۹۷ چند پروژه بزرگ داریم. برخی پروژه‌ها چند سال است آغاز شده ولی برای اینکه به نتیجه برسد، زمان‌بر بود. یکی از آنها که قول داده بودیم احداث بیمارستان هسته‌ای بود که یک بیمارستان فوق پیشرفته است و قرار است در استان البرز دایر شود.

وی با بیان اینکه روز قبل از عید شرکت متولی این کار با کمک وزارت بهداشت توانست ال‌سی لازم را باز کند و کار عملا در سال ۹۷ به طور جدی آغاز می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم ظرف چهار سال آینده کشور عزیزمان از یک بیمارستان فوق‌العاده تخصصی برخوردار شود که برای معالجه امراض صعب‌العلاج بخصوص سرطان است و در غرب آسیا بی‌نظیر است، ان‌شاءالله بتوانیم کار را با سرعت پیش ببریم.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه بیستم فروردین ماه دستاوردهای فراوانی در حوزه هسته‌ای به معرض دید گذاشته می‌شود، تصریح کرد: ما پروژه جالبی در بحث کم‌ آبی و خشکسالی داریم که سازمان به سهم خود تلاش می‌کند حداقل کاری در این زمینه انجام دهد. ما توانستیم دستگاهی را بسازیم که با حداقل انرژی، رطوبت هوا را به آب تبدیل می‌کند. نمونه این دستگاه ساخته شده و ان‌شاءالله ۲۰ فروردین رونمایی می‌شود.

کمالوندی اضافه کرد: با ساخت این دستگاه هر خانه‌ای به‌خصوص در جاهایی که رطوبت هوا بیشتر است امکان تولید آب آشامیدنی را پیدا می‌کند. این دستگاه با قیمت مناسب قابل تهیه است و می‌توان در هر خانه‌ای رطوبت هوا را به آب آشامیدنی تبدیل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز