خبرگزاری کار ایران

رحیمی خبر داد:

سوال از وزیر کشور و فرماندهان ناجا در جلسه کمیسیون امنیت ملی/ پلیس باید پاسدار امنیت شهر و شهروندان باشد نه برهم زننده آرامش مردم

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۲۵۹

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید از سوال خود از وزیر کشور و فرماندهان ناجا در جلسات آتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی در تشریح دستورکار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در کانال تلگرامی خود نوشت: روز دوشنبه سوم اردیبهشت، وزیر کشور به همراه معاونان خود در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور خواهد یافت.

وی افزود: روز سه‌‌شنبه چهارم اردیبهشت کمیسیون امنیت ملی با فرماندهی ناجا و معاونان وی در محل فرماندهی کل ناجا جلسه خواهد داشت.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در این جلسات به عنوان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، از وزیر کشور و فرماندهان ناجا وضعیت برخوردهای غیرانسانی و غیرقانونی پلیس با مردم به ویژه برخورد خشونت‌‌بار اخیر که دل هموطنان را به درد آورد را سوال خواهم کرد، اظهار داشت: پلیس باید پاسدار امنیت شهر و شهروندان باشد نه برهم زننده آرامش مردم. 

رحیمی ادامه داد: خدمات ارزشمند پلیس در حفاظت از مرزهای کشور و امنیت شهرها نباید توسط چند مامور آتش به اختیار در ناجا به زوال رود و تقلیل یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز