خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در اخطار قانون اساسی:

رئیس‌جمهور برای توضیح فیلترینگ تلگرام به مجلس دعوت شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۶۲۲

نماینده مردم تهران در مجلس خواستار دعوت رئیس جمهور به صحن علنی مجلس برای توضیح فیلترینگ تلگرام شد.

به گزارش ایلنا، مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با اشاره به بند ۱۱ ماده ۴ مبنی بر حفظ شأن و اختیار مجلس و حفظ حقوق نمایندگان گفت: آقای لاریجانی به دلیل اینکه دوست نداشتند سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به وزارتخانه تبدیل شود ابتدا عنوان کردند این طرح به کمیسیون مشترک ارسال شود که این پیشنهاد رأی نیاورد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این بین موضوع اخطار ۷۵ قانون اساسی را مطرح کردند که آن هم رأی نیاورد لذا با توجه به اینکه چاره‌ای نبود عنوان کردند این طرح با برنامه مخالف است و دو سوم رأی می‌خواهد.

وی افزود: همچنین در این بین وقتی مشاهده کردند بیش از ۵۰ درصد از نمایندگان رأی دادند عنوان کردند این موضوع در هیات ریئسه بررسی شود.

رئیس جمهور برای توضیح فیلترینگ تلگرام به مجلس دعوت شود

این نماینده مردم در مجلس دهم در خصوص موضوع فیلترینگ تلگرام نیز خاطر نشان کرد: برخی عنوان می‌کنند رئیس جمهور موافق این اقدام است و برخی دیگر آقای روحانی را مخالف فیلترینگ می‌دانند از این رو از رئیس جمهور برای توضیح فیلترینگ تلگرام به مجلس دعوت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز