خبرگزاری کار ایران

بنیادی:

منشور حقوق شهروندی توسط مسئولان دولت زیرپا گذاشته می‌شود/ بی‌احترامی به زنان و دختران نمونه‌ای از تعرض است

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۴۷۱

نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: منشور حقوق شهروندی در مراسم باشکوه رونمایی شد اما در مدت اخیر شاهد زیر پا گذاشتن این حقوق توسط برخی افراد و مسئولان هستیم که تعرض به تجمعات کارگران در اراک و اهواز و معلمان در تهران یا بی‌احترامی به حقوق دختران و زنان سرزمین نمونه‌ این تعرضات است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جریان صحن علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، بهروز بنیادی طی یک تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: منشور حقوق شهروندی در مراسم باشکوه رونمایی شد اما در مدت اخیر شاهد زیر پا گذاشتن این حقوق توسط برخی افراد و مسئولان هستیم که تعرض به تجمعات کارگران در اراک و اهواز و معلمان در تهران یا بی‌احترامی به حقوق دختران و زنان سرزمین نمونه‌ این تعرضات است. هم چنین وزارت جهاد کشاورزی هر چند طرح خرید توافقی زعفران کشاورزان را اجرا کرده اما تأخیر در پرداخت پول کشاورزان موجب نارضایتی شده است لذا دستورات لازم برای پرداخت از طریق تعاونی‌ها باید انجام گیرد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش با اشاره به  پاداش پایان خدمت معلمان که در تابستان بازنشسته شده‌اند تذکر داد و گفت: از سوی دیگر وزیر کشور در وضعیت معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی تعلل کرده است زیرا نه ادامه کار برای وی متصور شده نه استعفای وی تعیین تکلیف شده است، این وضعیت سبب اداره فرمانداری کاشمر برای ۵ ماه بدون فرماندار شده است.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: شرکت‌های آب منطقه‌ای با اخذ جرایم بدون حساب و کتاب از چاه‌های کشاورزی بابت برداشت‌ها موجب نارضایتی کشاورزان شده است، از سوی دیگر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز نسبت به وضعیت بی‌بضاعتان پشت نوبت بهزیستی و مستمری آنها باید توجه لازم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز