خبرگزاری کار ایران

بررسی طرح سوال از رئیس‌جمهور؛

امیری: سوال از روحانی دارای ایراد شکلی است/ صدا و سیما سخنان نمایندگان رئیس‌جمهور را پوشش نداد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۹۰۰

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: متاسفانه آنچه از صداوسیما درباره جلسه نمایندگان رئیس‌جمهور با اعضای کمیسیون اقتصادی پخش شد این گونه بود که حتی یک کلمه از سخنان نمایندگان رئیس‌جمهور را پوشش نداد بلکه نظرات تعدادی از نمایندگان محترم سوال‌کننده را پخش کرد.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره ارسال سوال از رئیس‌جمهور به هیات رئیسه مجلس از سوی کمیسیون اقتصادی گفت: فرایند رسیدگی به سوال از رئیس‌جمهور مشخص است. براساس ماده ۲۱۲ آیین‌نامه داخلی مجلس، کمیسیون اقتصادی سوال را به هیات رئیسه مجلس ارسال کرده است.

وی با بیان اینکه از این پس هیات رئیسه باید موضوع سوال از رئیس‌جمهور را مورد ارزیابی قرار دهد، اظهار داشت: هیات رئیسه باید با بررسی استدلال‌های ما که هم به صورت شفاهی در جلسه کمیسیون اقتصادی به صورت مستدل، مشروح و مستند بیان کردیم و هم به صورت مکتوب به اعضای هیات رئیسه، رئیس مجلس و رئیس کمیسیون اقتصادی داده شده است، تصمیم‌گیری گیرند.

این عضو دولت تدبیر و امید با انتقاد از صداوسیما تصریح کرد: متاسفانه آنچه از صداوسیما درباره جلسه نمایندگان رئیس‌جمهور با اعضای کمیسیون اقتصادی پخش شد این گونه بود که حتی یک کلمه از سخنان نمایندگان رئیس‌جمهور را پوشش نداد بلکه نظرات تعدادی از نمایندگان محترم سوال‌کننده را پخش کرد.

امیری با بیان اینکه به لحاظ حقوقی وارد ماهیت موضوع نشده‌ایم، خاطرنشان کرد: ایراد ما، ایراد شکلی است و چون موضوع حقوقی بود، باید حقوقدانان دولت به نمایندگی از آقای رئیس‌جمهور در جلسه مذکور شرکت می‌کردند.

وی افزود: بحث‌های اقتصادی قبلا از سوی نمایندگان اقتصادی رئیس‌جمهور مطرح شده بود و آنها به سوالات پاسخ داده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز