خبرگزاری کار ایران

مصباحی مقدم در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

انتقاد اعضای مجمع تشخیص از احمدی‌نژاد/ دلیل غیبت روحانی و آملی لاریجانی را نمی‌دانم

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۷۶۶

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: هفت، هشت نفر از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به مواضع‌ احمدی‌نژاد در جلسه‌ای که ایشان غایب بودند، سخن گفتند و انتقاداتی را مطرح کردند ولی در حضور خودشان کسی چیزی نگفته است.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص دلیل عدم حضور سران قوا در در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام و ارتباط این موضوع با حضور محمود احمدی‌نژاد گفت: آقای علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی چندی پیش در جلسه مجمع حضور یافت ولی من نمی‌دانم که چرا آقایان روحانی و آملی لاریجانی در جلسات مجمع حضور پیدا نمی‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعضا به حضور احمدی‌نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام انتقادی دارند؟ اظهار داشت: اعضا نسبت به مواضع آقای احمدی‌نژاد انتقاد دارند و حتی هفت، هشت نفر از اعضا نسبت به مواضع او در جلسه‌ای که آقای احمدی‌نژاد غایب بودند، سخن گفتند و انتقاداتی را مطرح کردند ولی در حضور خودشان کسی چیزی نگفته است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که آیا اقدامی برای لغو عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت نگرفته است؟ تصریح کرد: مگر مجمع می‌تواند نسبت به اعضای خود تصمیم بگیرد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز