خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد؛

عارف، مطهری و پزشکیان نامزدهای فراکسیون امید برای ریاست و نایب رییسی مجلس/ تشریح جلسه مجمع عمومی و نحوه معرفی ۶ دبیر و ۳ کارپرداز

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۹۵۸

سخنگوی فراکسیون امید مجلس از رای قاطع مجمع عمومی این فراکسیون برای معرفی عارف جهت اعلام کاندیداتوری در انتخابات هیات رییسه مجلس برای ریاست، و مطهری و پزشکیان برای دو کراسی نواب رییس خبر داد و گفت: در ادامه برای معرفی ۶ دبیر و ۳ ناظر رای‌گیری شد اما درنهایت مجمع عمومی فراکسیون به هیات رییسه اختیار داد که در مورد نحوه معرفی کاندیداهای دبیری و کارپردازی بسته به شرایط و اتفاقاتی مانند تعامل با سایر فراکسیون اختیار داده شد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز مجمع عمومی فراکسیون امید که به‌منظور تصمیم‌گیری درباره نحوه ورود این فراکسیون به انتخابات هیات رییسه اجلاسیه سوم مجلس دهم برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدای این جلسه گزارش کمیته انتخابات به استماع مجمع رسید و در ادامه اعضای فراکسیون نقطه‌نظرات خود را درباره چگونگی ورود فراکسیون در انتخابات هیات رییسه مجلس اعلام کردند.

وی افزود: پیش از این در جلسه شورای مرکزی به تصمیماتی درباره چگونگی ارائه فهرست فراکسیون رسیده بودیم اما درنهایت قرار شده بود که این تصمیمات به رای مجمع عمومی فراکسیون امید نیز گذاشته شد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس با اشاره به درخواست مکرر اعضای فراکسیون امید از محمدرضا عارف برای اعلام‌کاندیداتوری برای ریاست مجلس یادآور شد: در نهایت موضوع کاندیداتوری عارف برای ریاست مجلس و همچنین معرفی علی مطهری و مسعود پزشکیان به‌عنوان نامزدهای فراکسیون در جایگاه نواب رییس به رای گذاشته شد و هر سه مورد به اتفاق آراء در مجمع عمومی به تصویب رسید.

سخنگوی فراکسیون امید با تاکید بر این‌که تصمیم اخیر مجمع عمومی فراکسیون امید اتمام‌حجت ما با کسانی بود که درباره عبور این فراکسیون از مطهری شایعه‌پراکنی می‌کردند، گفت: در ادامه جلسه همچنین در مورد ارکان دیگر هیات رییسه نیز تصمیماتی گرفتیم.

وی توضیح داد: ابتدا برای معرفی ۶ دبیر و ۳ ناظر رای‌گیری شد اما درنهایت مجمع عمومی فراکسیون به هیات رییسه اختیار داد که در مورد نحوه معرفی کاندیداهای دبیری و کارپردازی بسته به شرایط و اتفاقاتی مانند تعامل با سایر فراکسیون اختیار داده شد.

پارسایی در پایان یادآور شد: پیش از این شورای مرکزی فراکسیون امید مقرر کرده بود ۴ دبیر و یک کارپرداز که شامل یک سهمیه برای زنان خواهد بود، معرفی شود که درنتیجه فراکسیون در این موارد بسته به شرایط نسبت به رایزنی با دیگر فراکسیون‌ها نیز اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز