خبرگزاری کار ایران

سروری به ایلنا خبر داد؛

دبیرکلی جمعیت رهپویان به جوانان واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۵۸۵

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره تصمیماتی مبنی بر تغییر دبیرکل این جمعیت گفت: می‌خواهیم این مسئولیت را به جوان‌ها واگذار کنیم و تنها تجربه‌هایمان را در اختیارشان قرار دهیم و به آن‌ها مشاوره دهیم.

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، از برنامه‌هایی برای تغییر دبیرکل این جمعیت خبر داد.

سروری با بیان اینکه این تصمیم را در راستای ایجاد جوان‌گرایی در این حزب گرفته‌ایم، تاکید کرد: می‌خواهیم این مسئولیت را به جوان‌ها واگذار کنیم و تنها تجربه‌هایمان را در اختیارشان قرار دهیم و به آن‌ها مشاوره دهیم. جوان‌ها انگیزه و خلاقیت بالایی دارند و زبان مطالبه‌گری آنان قوی‌تر است و به هرحال خون جدیدی خواهد بود. البته باید تلاش کنیم که جوانان شایسته و توانمند را وارد عرصه کنیم.

وی با بیان اینکه این تغییرات فرایند مشخصی دارد، گفت: این تصمیم بر عهده شورای مرکزی است که در ابتدا استعفای بنده را بپذیرند و سپس کاندیداهایی معرفی شده و پس از بررسی گزینه‌ها تصمیم نهایی را بگیرند و عملیاتی کنند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: ما این کار را از تغییراتی در جهان نیوز آغاز کردیم و مهدی جهان تیغی را که جوانی توانمند و سردبیر جهان نیوز بود را به عنوان مدیرمسئول برگزیدیم که پس از طی مراحل قانونی این تغییرات اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز