خبرگزاری کار ایران

شجاعی کیاسری:

تغییر فرماندار کازرون برکناری نبود

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۷۱۶

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور با بیان اینکه عزل فرماندار کازرون در کار نبوده است، تاکید کرد:‌ استانداری فارس درصدد ارتقای جایگاه شغلی فرماندار سابق این شهرستان است.

به گزارش ایلنا، سید رمضان شجاعی کیاسری با اشاره به جلسه صبح امروز شورای معاونان وزارت کشور گفت: در این جلسه، رحمانی فضلی گفت پیگیری مطالبات صنفی امری متداول در همه جای دنیا است اما همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌‌‌های ذیربط باید پاسخگوی به موقع اینگونه مطالبات باشند تا همه این امور بر دوش وزارت کشور قرار نگیرد. 

وی ادامه داد: وزیر کشور در این زمینه از استانداران خواست از دستگاه‌های مسئول مطالبات صنفی را پیگیری و برای حل و رفع آن در استان‌ها اقدام کنند. 

رئیس مرکز اطلاع‌‌‌رسانی و امور بین‌‌‌الملل وزارت کشور افزود: رحمانی‌فضلی در ادامه این جلسه به معاون هماهنگی امور اقتصادی دستور داد؛ هرچه سریع‌‌‌تر نسبت به اجرایی شدن طرح اشتغال خانگی و ایجاد اشتغال از طریق طرح استاد - شاگردی در حوزه اصناف که مورد تأکید رئیس‌‌‌جمهور نیز هست، پیگیری‌‌‌های منجر به نتیجه را به عمل آورند. 

شجاعی کیاسری اشاره کرد: در پی این دستور دین‌‌پرست، معاون اقتصادی وزارت کشور اعلام کرد برای تسریع و رفع موانع اجرایی طرح‌های اشتغال، این موضوع به طور ویژه در جلسه‌‌ای که روز یکشنبه با حضور معاونان اقتصادی استانداری‌ها، مدیران کل کار و امور اجتماعی و رؤسای سازمان‌‌‌های برنامه و بودجه استان‌ها، معاونان اقتصادی دستگاه‌های ذیربط و مدیران کل بانک‌ها و موسسات مالی مرتبط تشکیل می‌‌‌شود، پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: وزیر کشور همچنین به معاونت سیاسی دستور داد تا از ظرفیت احزاب و سازمان‌‌‌های مردم‌‌‌نهاد در حل و رفع مسائل و مشکلات صنفی استفاده کنند و جلسات بیشتری در تعامل با آنها برای بهره‌‌‌گیری از توان آنان داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاع‌‌رسانی و امور بین‌‌‌الملل وزارت کشور یادآور شد:‌ وزیر کشور در فراز دیگری از این جلسه به رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش دستور داد تا با دعوت از نخبگان علمی، اساتید دانشگاه‌ها و صاحبنظران در عرصه‌‌‌‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، نحوه تعامل با حوزه‌‌‌های اجتماعی و تعامل با رسانه‌‌‌ها و افکارعمومی و پاسخگویی مناسب به آن، بررسی و تحلیل و مدل‌‌های مناسب بر اساس آن، استخراج و ارائه شود.

شجاعی کیاسری ضمن تأکید بر اصلاح خبر منتشر شده در برخی رسانه‌‌‌ها در خصوص عزل فرماندار کازرون اعلام کرد: برکناری در کار نبوده و استانداری فارس درصدد ارتقای جایگاه شغلی فرماندار سابق این شهرستان است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز