خبرگزاری کار ایران

سالک در گفت‌وگو با ایلنا:

اصول‌گرایان باید به سمت انسجام درون تشکیلاتی پیش بروند/ شرایط انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری به نوع عملکردها بستگی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۹۸۲

یک عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه هنوز برای ارزیابی شرایط انتخابات بسیار زود است و باید زمان بگذرد، گفت: شرایط انتخابات برای مجلس و ریاست‌جمهوری به نوع عملکردها بستگی دارد.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره برنامه جریان‌های اصولگرا برای انتخابات بعدی مجلس و ریاست جمهوری، با بیان اینکه هنوز برای ارزیابی شرایط انتخابات بسیار زود است و باید زمان بگذرد، گفت: شرایط انتخابات برای مجلس و ریاست جمهوری به نوع عملکرد خودشان بستگی دارد.

وی تصریح کرد: مجلس در راستای انجام وظایف و ماموریت‌های قانونی خود، قانون‌گذاری و ارتباطات مردمی وظیفه دارد. با بررسی تعداد سوال‌هایی که از وزرا پرسیده است و به میزان تحقیق و تفحصی که انجام داده است نشان می‌دهد که آیا دستگاه‌های دولتی و اجرایی قانون‌گریزی داشته یا نداشته‌اند باید بررسی کرد که چه تعداد قوانینی که کشور به آن نیاز داشته است در مجلس به تصویب رسیده و در حوزه ارتباط با مردم هم باید دید که در نطق‌ها چقدر به این مهم توجه شده است. این‌ها همگی عملکرد مجلس شورای اسلامی را نشان می‌دهد که در انتخابات بعدی موثر است. 

این عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: رئیس‌جمهور و دولت هم وظیفه اجرای این قوانین را بر عهده دارند. اعتراضاتی که از سوی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان و اقلیت‌ها و سایر اقشار نسبت به دولت بیان می‌شود، خود یک ارزیابی نسبت به عملکرد دولت است.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در مسیر خود موانعی دارند، خاطرنشان کرد: برخی از این موانع درون تشکیلاتی است به گونه‌ای که نوع تفکرات جریان‌های سیاسی در داخل آن تشکیلات اثر دارد و گاها انتقادات به جریان‌های سیاسی به جای اینکه منطقی باشد و باعث رشد شود به نوعی تخریب‌گری می‌انجامد و فضای مجازی و استفاده از ابزارهای مرتبط با آن به نوعی رویکرد دشمنان است.

سالک اظهار کرد: آن همسویی که در جریان اصولگرایی باید باشد یک معیار است که آیا در عرصه سیاسی کشور حضور فعال دارند یا ندارند و اصول‌گرایان در شرایطی هستند که باید به سمت یک انسجام درون تشکیلاتی پیش بروند.

این فعال سیاسی اصولگرا از فعالیت‌های جمنا اظهار بی اطلاعی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز