خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

دعوت مجمع زنان اصلاح‌طلب از شهروندان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۶۴۸

مجمع زنان اصلاح‌طلب در بیانیه‌ای از شهروندان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ ‌ (سوره اسرا آیه ۱) 

در شرایطی به روز جهانی قدس نزدیک می‌شویم که رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت‌های همه جانبه آمریکا، بیش از پیش ملت مظلوم فلسطین را مورد هجمه قرار داده است.  اقدام بی‌خردانه اخیر رییس جمهور آمریکا در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس، بستر زیاده‌خواهی هر چه بیشتر رژیم صهیونی فراهم کرده و روزهای تلخ و سخت ملت مظلوم فلسطین را که عمری هفتاد ساله دارد، سخت‌تر و تلخ‌تر از پیش کرده‌است. پس از این اقدام نسنجیده شاهد شهادت و زخمی شدن صدها فلسطینی بوده‌ایم و نقطه اوج آن اصابت گلوله و شهادت پرستاری با لباس سفید در صحنه درگیری بود که اخبار آن احساسات و عواطف بشردوستانه جامعه جهانی را نسبت به این جنایات آشکار برانگیخت و خوی ددمنشانه این رژیم غاصب را برای جامعه جهانی بیش از پیش آشکار ساخت. 

و اینک که مجالی دیگر برای فریاد علیه ظلم و ستم فراهم است ضرورت ایجاب می‌کند که قاطبه مسلمانان؛ همدل، هم‌صدا و رساتر از همیشه به نظام سلطه حاکم بر جهان اعلام کنند که آرمان فلسطین؛ آرمان کل جهان اسلام است. آرمانی که همه انسان‌های حقیقت‌طلب و عدالت‌خواه در ستیز با ظلم و بیداد در گوشه گوشه جهان آن‌را طلب می‌کنند.

 زنان هوشیار و آزاد اندیش ایران که همواره در تحقق اهداف بشردوستانه و حمایت از آزادی ملت‌ها و رهایی آن‌ها از ظلم و ستم پیشتاز بوده‌اند، مصمم‌تر از همیشه با حضور معنادار خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، پیام آزادی‌خواهی و مبارزه با دسیسه‌های استکبار جهانی را به سراسر جهان مخابره خواهند کرد.

مجمع زنان اصلاح طلب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز و عرض تسلیت شهادت امیرمومنان، دوشادوش زنان و مردان آزاده ایران‌زمین، با حضور در راه پیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان بنیان‌گذار انقلاب تجدید پیمان کرده و از هم‌وطنان عزیز به ویژه زنان و دختران این مرز و بوم، این پیشگامان پاسداری از صلح که نیک می‌دانند زنان و کودکان آسیب‌دیدگان اصلی جنگ‌ها هستند، دعوت می‌نماید تا در این مسیر وحدت‌بخش همراه و همگام آنان باشند. 

با امید آزادی و رهایی همه مظلومان و ستم‌دیدگان از بند اسارت متجاوزان و اشغالگران خودکامه. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز