خبرگزاری کار ایران

دیدار سرکنسول ایران در اربیل با عضو ارشد دفتر سیاسی حزب دموکرات

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۰۴۶

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل با عضو ارشد دفتر سیاسی حزب دموکرات دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی عبادی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل روز گذشته با هوشیار زیباری عضو ارشد دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان عراق دیدار و گفت وگو کرد. 

هوشیار زیباری که سابقه تصدی وزارتخانه‌های امور خارجه و اقتصاد و دارایی عراق در پرونده دارد، در این دیدار ضمن اشاره به وضعیت حساس عراق، ضرورت تعامل جریانات عراقی در تشکیل کابینه آتی عراق را یادآور شد. 

وی ضمن بیان خاطراتی از زمان حضورش در ایران در دوران مبارزه با صدام، کمک های گسترده جمهوری اسلامی به مبارزین عراقی و آوارگان را ستود و ابراز امیدواری کرد تا همکاری های فی مابین به ویژه در امور اقتصادی توسعه یابد. 

مرتضی عبادی هم در این دیدار ضمن بیان دستاوردهای همایش اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق که با مشارکت مقام عالی وزارت صنعت و معدن و تجارت جمهوری‌اسلامی ایران و مقام عالی وزارت صنعت عراق در اربیل برگزار شد، آمادگی کشورمان را برای توسعه روابط اقتصادی با محوریت بخش خصوصی اعلام و ابراز امیدواری کرد تا با بهبود وضعیت مالی اقلیم کردستان عراق ضمن تعیین تکلیف مطالبات شرکت ها، زمینه توسعه همکاری ها فراهم آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز