خبرگزاری کار ایران

حبیبی:

موتلفه از قبل تا بعد از انقلاب در مسیر امام قرار داشته است

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۶۲۳

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامی ۵۵ سال است که ذره‌ای از خط امام خمینی(ره) انحراف نداشته است. موتلفه اسلامی از قبل تا بعد از انقلاب در همین مسیر قرار داشته و هزینه‌های آن را نیز پرداخت کرده است.

به گزارش ایلنا، محمدنبی حبیبی در مراسم پنجاه و سومین سالگرد شهدای موتلفه اسلامی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی تنها حزبی است که در داخل کشور با تصمیم و اراده امام خمینی(ره) و در منزل ایشان تشکیل شد، گفت: سیدحسن نصرالله چند سال پیش در دیدار هیاتی از حزب موتلفه اسلامی که به بیروت سفر کرده بود، گفت که «حزب موتلفه اسلامی و حزب‌‌‌الله لبنان یک امتیاز استثنایی و بی‌‌‌نظیر دارند و آن اینکه هر دو با دستور امام شکل گرفته است.» ما به عنوان حزب موتلفه اسلامی همواره در همان مسیری که امام خمینی(ره) آغاز کردند راه را ادامه دادیم و ان‌شالله ادامه خواهیم داد.

وی افزود: مرحوم عسگراولادی می‌گفت که ما سال ۴۱ در غائله انجمن‌های ایالتی و ولایتی یک کار مبارزاتی خاص را پشت سر امام خمینی(ره) آغاز کردیم. آن مرحوم نقل می‌کند که «من یک ملاقات خصوصی با امام در همان سال داشتم و نگران اصل مبارزه بودم و این نگرانی را به ایشان عرض کردم؛ امام در پاسخ فرمودند، آقای عسگراولادی! نهضت ما سه مرحله دارد، یک اسلامی کردن ایران، دو اسلامی شدن جهان و سه جهانی شدن اسلام؛ پس از انجام این سه مرحله باید خدمت حضرت صاحب‌الزمان عرض کنیم که مولا جان! کره زمین آماده قدوم شماست.»

حبیبی ادامه داد: حزب موتلفه اسلامی ۵۵ سال است که در این خط ترسیم شده از سوی امام خمینی(ره) حرکت کرده و با عنایات الهی ذره‌ای انحراف از آن نداشته است. موتلفه اسلامی از قبل تا بعد از انقلاب در همین مسیر قرار داشته و هزینه‌های آن را نیز پرداخت کرده است.

براساس این گزارش، پنجاه و سومین سالگرد شهدای حزب موتلفه اسلامی شهیدان حاج صادق امانی، مرتضی نیک نژاد، رضا صفارهرندی و محمد بخارایی با حضور برخی چهره‌های سیاسی از جمله حجج الاسلام سعید مهدوی‌کنی، سیدرضا تقوی و عبدالمقیم ناصحی و همچنین محمدحسین مقیمی استاندار تهران، محسن رفیقدوست، محمدحسین صفارهرندی و جمعی از اقشار مختلف مردم در حسینیه سیدالشهدا تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز