خبرگزاری کار ایران

افتتاح دانشگاه ملی علم و فناوری عمان با حضور سفیر ایران

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۱۳

با حضور سفیر و رایزن فرهنگی ایران، دانشگاه ملی علم و فناوری عمان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم افتتاحیه این دانشگاه، مسئولان دانشگاه ملی علم و فناوری عمان از نقش سفیر و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد همکاری‌شان با دانشگاه‌های کشورمان تقدیر کردند.

در این مراسم که با حضور معاون وزیر علوم عمان و حجت‌الاسلام محمدرضا نوری شاهرودی، سفیر و بهمن اکبری رایزن فرهنگی ایران در هتل هرمز مسقط برگزار شد، «بی محمد علی» رییس هیأت اجرایی دانشگاه ملی علم و فناوری سلطنت عمان در سخنانی به همکاری نزدیک و امضای تفاهمنامه با سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران اشاره  و ابراز امیدواری کرد: به زودی با کسب تأیید از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران، شاهد تبادلات علمی، دانشگاهی و تحقیقاتی این دانشگاه با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی ایرانی باشیم.

این دانشگاه که از ادغام دانشکده پزشکی عمان و دانشکده مهندسی کلدونیان با یکدیگر ایجاد شده نخستین دانشگاه جامع خصوصی در عمان به شمار می‌رود.

با تلاش رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسقط، دانشکده پزشکی عمان در اردیبهشت‌ماه امسال موفق به امضای سه تفاهمنامه همکاری علمی و تبادل استاد، پژوهشگر و دانشجو با سه دانشگاه کشورمان شد.

دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه تهران توافقنامه‌هایی را با این دانشگاه به امضا رساندند.

این دانشگاه که اداره مرکزی آن در استان مسقط خواهد بود شامل سه دانشکده: دانشکده مهندسی، علوم پزشکی و داروسازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز