خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور :

به بهانه دیدار ایران و اسپانیا کارهایی شد که شرم می‌کنم بگویم/ شاهد زمینه‌های نفوذ غربی‌ها در بخش‌هایی از مدیریت اجتماعی کشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۰۶۲

دادستان کل کشور گفت:متاسفانه زمینه‌های نفوذ غربی‌ها را نه تنها در فضای مجازی بلکه در بخش‌هایی از مدیریت اجتماعی کشور دانسته یا نادانسته شاهدیم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری یکشنبه شب در دیدار با خانواده شهدای قوه قضاییه به مناسبت هفت تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و شهدای حزب جمهوری اسلامی و همچنین گرامیداشت هفته قوه قضاییه در تالار دشت بهشت با استناد به حدیثی از امام علی (ع) درباره جهاد، گفت: جهاد قوام دین است و پایداری و استقامت دین به جهاد وابسته است؛ جهاد کبیر با قران در عرصه‌های مختلف انجام می‌شودو اکنون در یک عرصه مبارزه هستیم.

وی ادامه داد: حضور دشمن امروز در میدان جنگ فرهنگی است که مقام معظم رهبری چند سال قبل به عنوان شبیخون فرهنگی هشدار دادند مانند جنگ در فضای مجازی.

دادستان کل کشور ادامه داد: امروز در خانه بچه دبستانی، دانشگاهی با در دست گرفتن موبایل با اینترنت وارد دنیایی لایتناهی می‌شوند و دشمن هم به این موضوع نفوذ کرده است.

معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل با انبوهی از آموزه‌های ضد دینی، اخلاقی و فرهنگی به نحو عجیبی مواجه هستیم که انسان از بیان آن شرم دارد.

دادستان کل کشور با تاکید بر مجهز شدن در میدانی بزرگ فضای مجازی بیان کرد: اگر در این میدان بزرگ خود را مجهز و مسلح نکنیم از ناحیه تهاجم فرهنگی دشمن قطعا شکست می‌خوریم. متاسفانه زمینه‌های نفوذ غربی‌ها را نه تنها در فضای مجازی بلکه در بخش‌هایی از مدیریت اجتماعی کشور دانسته یا نادانسته شاهدیم.

وی ادامه داد: وقتی مخفیانه سند ٢٠٣٠ را امضا می‌کنند و گاهی شاهدیم در نشریات حوادث کشور و جریاناتی که در گوشه کنار اتفاق می‌افتد مانند قضیه اخیر که به بهانه‌های مختلف ضربه‌های خود را به جامعه می‌زننند، منتشر می‌شود، دیگر چه باید گفت.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی در برخی مراکز مدیریت لانه کردند و دارند به این انقلاب خون شهدا خیانت می‌کنند، این درد را انسان به کجا ببرد.

دادستان کل کشور یاداور شد: در قضیه اخیر هم به بهانه های مختلف ضربه خود را می زنند برای مثال تحت عنوان اینکه یک فضای شاد باز کنیم و خانواده ها صحنه فوتبال را ببینند! ما مخالف شادی نیستیم اما آنچه شاهد بودیم و بعد دیدیم برخی روزنامه ها چه تیتری زدند که "آزادی آزاد شد" تحت همین عنوان زن و مرد و جوان و کودک و دختر و پسر را در استادیوم جمع کنند. عده‌ای زن به این بهانه روسری خود را بردارند شروع به آواز و رقاصی کنند.

منتظری گفت: آیا خانواده‌های شهدا که این سرمایه‌های عظیم را دادند این هدف را داشتند؟ من خطابم به مدیرانی است که خبر داریم در پشت صحنه در دفتر کارشان نشسته‌اند و مورد اعتراض قرار گرفته‌اند و می‌گویند باید برای هدف خود گام به گام جلو برویم. گام به گام یعنی به بهانه فوتبال ایران اسپانیا کارهایی شود که شرم می‌کنم بگویم. اگر با سیاست شیطانی گام به گام خود فکر می‌کنید می‌توانید به مقصود برسید اشتباه می‌کنید. هم در دنیا و هم در آخرت دچار عذاب الهی می شوید و نهایت این گام به گام شما سقوط در عذاب الهی و سقوط در منجلابی است که دشمن برای شما در نظر گرفته است.

دادستان کل کشور درباره استفاده خارجی‌ها از شکارگاه‌های کشور گفت: یکی از برنامه‌های امریکای جنایتکار ممنوعیت ورود ایرانیان به آن کشور بود؛ امریکا با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران اینگونه رفتار می‌کند بعد آن آقای مدیر برای اینکه یک شهروند امریکا در آسایش باشد اجازه می‌دهد به ایران بیاید و از شکارگاه ایران در نیشابور و کاشمر شکار کند و این ننگ را انسان به کجا ببرد.

وی با بیان اینکه دادستان کاشمر با شجاعت به این موضوع ورود کرده است و من به او آفرین گفتم، ادامه داد: خودم به این موضوع ورود کردم گفتند، چون در خارج از کشور هستند و دلار بیشتر می‌دهند اجازه دادیم به شکارگاه بروند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: ما با مردم آمریکا مشکل نداریم، اما اینکه آمریکا عناصری را به عنوان شکارچی به ایران بفرستد و جاسوسی کنند همانند اینکه تعدادی به عنوان فعال محیط زیست به ایران فرستادند و جاسوسی کنند که خوشبختانه این افراد شناسایی شدند.

منتظری با بیان اینکه این قوه ٢١٢ شهید، ٢٦٠٠ جانباز و ١٦٤ تقدیم انقلاب کرده است، گفت: مراقب باشید و اجازه ندهید تعدادی از خناثان و سرسپردگان غرب بخواهند به کشور نفوذ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز