خبرگزاری کار ایران

محجوب:

شرایطی را به وجود نیاوریم که قوای مقننه و مجریه دچار تنش شوند

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۷۰۶

نماینده تهران تاکید کرد: اینکه ما در فضایی احساسی تصمیم بگیریم بعدا گفت‌و‌شنودهایی را ایجاد می‌کند که باید از آن پرهیز کنیم. شرایطی را به وجود نیاوریم که قوه مقننه و قوه مجریه دچار تنش شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا محجوب در مخالفت با طرح الحاق موادی به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس در رابطه با ارائه گزارش از سوی رئیس‌جمهور و وزرا به مجلس گفت: همکاران باید دقت داشته باشند که برای آیین‌نامه داخلی باید به مصوبات قانون اساسی مراجعه کنند. همچنین مجلس آیین‌نامه داخلی دارد.

وی درباره اضافه کردن الحاقاتی به آیین‌نامه و اصلاح آن گفت:‌ آنچه که ما به عنوان مجلس تکلیف داریم این است که رئیس‌جمهور یا وزرا برای ارائه گزارش اگر وقت بخواهند مجلس باید به آنها وقت بدهد. اما اینکه بخواهیم آثار و عواقبی را نقد کنیم، هیچ مستنداتی ندارد.

وی خطاب به هیات رئیسه و طراح این موضوع گفت: اینکه ما در فضایی احساسی تصمیم بگیریم بعدا گفت‌و‌شنودهایی را ایجاد می‌کند که باید از آن پرهیز کنیم.

این نماینده اصلاح‌طلب تاکید کرد: آوردن اینطور مطالب باعث می‌شود ما مجلس را به سمتی سوق دهیم که تنش‌هایی را با مقامات اجرایی و مجلس به وجود بیاورد.

وی با بیان اینکه عرصه اجرایی کشور زیر مجموعه مجلس است، گفت: ما بر دستگاه اجرایی مشرف هستیم اما این شیوه نگاه به اجرا معنایش این است که قوانین کافی نبوده است و باعث می‌شود که خودمان دچار مشکل شویم. لذا شرایطی را به وجود خواهد آورد که قوه مقننه و قوه مجریه دچار تنش شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز