خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام شهرستانی در دیدار واعظی:

برای مقابله با اسلام‌هراسی باید تلاش‌های مؤثر و جدی انجام دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۷۷۳

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران روز جمعه در دیدار رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به توطئه‌های دشمنان در منطقه برای معرفی چهره‌ای غلط از مسلمانان در جهان، با اشاره بر لزوم اتخاذ تدابیر مناسب در مقابل این اقدامات تاکید کرد: لازم است، ضمن حفظ و تقویت وحدت و همدلی میان مسلمانان در راستای مقابله با اسلام‌هراسی و بویژه شیعه‌هراسی، تلاش‌های مؤثر و جدی انجام دهیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی با تشکر از توجه و ارتباط مطلوب دولت با مراجع معظم تقلید و حوزه‌های علمیه گفت: گسترش و تعمیق تعامل دولت با مراجع و روحانیت می‌تواند اثربخشی تلاش‌ها برای مقابله با توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌های دشمنان را ارتقاء دهد.

سید محمود واعظی نیز در این دیدار با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به اعتبار حضور یک نفر از خانواده روحانیت در رأس آن خود را متعلق به حوزه‌های علمیه و روحانیت می‌داند، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید تلاش زیادی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در راستای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان و گسترش اسلام‌هراسی داشته‌ایم و توفیقات بزرگی نیز به دست آورده‌ایم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تأکید بر اهمیت جایگاه و نقش مراجع و حوزه‌های علمیه در تقویت همدلی و وحدت بین مسلمانان، بر آمادگی دولت برای تعامل و همکاری در این زمینه با مراجع و علما تأکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز