خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله کریمی:

روحانی با همه وجود برای خدمت به مردم به میدان آمده اما برخی‌ها قدر نمی‌دانند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۷۸۲

یک استاد حوزه علمیه قم با آرزوی سلامتی و توفیق برای رئیس‌جمهور و دولت تاکید کرد: روحانی را از ۳۰ سال پیش می‌شناسم و باور دارم که تمام وجود ایشان اخلاص و انگیزه خدمت به مردم است و از خداوند می‌خواهم که ایشان را به عنوان ناصر اسلام به تأیید دل همه مردم و مسئولان برساند تا با او مهربان باشند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله العظمی سیدجعفر کریمی روز جمعه در دیدار رئیس دفتر رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور با ابلاغ سلام‌های گرم و دعای خیر به رئیس‌‌‌‌جمهور گفت: روحانی را از ۳۰ سال پیش می‌شناسم و باور دارم که با تمام وجود و خالصانه برای خدمت به مردم پا به میدان گذاشتند، اما عده‌ای فریب دشمن را خورده و قدر ایشان را نمی‌دانند.

وی با بیان اینکه امروز مشکلات جدی و بزرگی پیش روی دولت و نظام قرار دارد، اظهار داشت: ۲۵ سال در خدمت امام راحل بودم و از نیات و اهداف خالصانه و صادقانه ایشان آگاهی کامل داشتم اما امروز متأسفانه دست‌هایی در کار است که کوشش دارد اهداف مد نظر امام راحل محقق نشود. به نظرم عبور از این وضعیت و غلبه بر مشکلات در گرو آن است که ملت ایران همانطور که در سال‌های پیروزی انقلاب کلمه واحده بودند، همدل و یکصدا به میدان بیایند و دولت را در مسیر حل و فصل مشکلات یاری کنند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: درست است که مشکل زیاد داریم و این مشکلات باعث ایجاد نارضایتی می‌شود، اما با توجه به نیت روحانی و تلاش دولت ایشان برای حل مشکلات، کمک به ایشان و حفظ وحدت، امروز از اوجب واجبات بوده و از نماز و روزه واجب‌تر است. آنجا که نظام به خطر بیفتد، همه باید جان خود را برای آن فدا کنیم.

کریمی همچنین با اشاره به جنگ روانی و تبلیغاتی سنگین و ۲۴ ساعته دشمن تصریح کرد: دولت باید در عرصه تبلیغات و اطلاع‌رسانی بسیار مؤثرتر و جدی‌تر از گذشته عمل کند و با تبلیغات هنرمندانه ضمن اطلاع‌رسانی درباره دستاوردها و موفقیت‌ها، امید و اعتماد مردم را افزایش داده و جنگ روانی دشمن را خنثی کند.

وی با اشاره به روش و ممشاء مقام معظم رهبری در تعامل با دولت‌‌‌ها خاطرنشان کرد: ایشان همواره در عین اینکه در کارهای اجرایی دولت‌‌‌‌ها مداخله نمی‌‌‌‌کرده‌‌‌اند و حامی همه دولت‌‌‌‌ها بوده‌‌‌‌اند، موارد مورد نیاز را تذکر و گوشزد کرده‌‌‌‌اند و همه ما با تبعیت از مقام معظم رهبری باید از دولت حمایت بکنیم و دولت را در رفع ضعف‌‌‌‌ها و نواقص یاری کنیم.

سید محمود واعظی نیز در این دیدار با ابلاغ سلام و آرزوی سلامتی روحانی به آیت‌الله کریمی ابراز داشت: بهترین راهکار غلبه بر مشکلات حفظ و تقویت همدلی و وحدت همه مردم و مسئولان با یکدیگر است و اگر بتوانیم انسجامی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، احیا کنیم، پیروزی در برابر دشمن به هیچ وجه سخت نیست.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: اگر قرار باشد در داخل همه علیه یکدیگر و در راستای تضعیف دیگران سخن گفته و عمل کنند و مردم هم ببینند که مسئولان و کسانی که محل رجوع آنان هستند، حرف‌های ناامیدکننده می‌زنند، امید و اعتماد آنها نیز آسیب می‌زند و دشمن می‌تواند به راحتی از اختلافات ما سوء استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز