خبرگزاری کار ایران

حسن پور بیگلری به ایلنا خبر داد؛

ماموریت لاریجانی به تیمی ۳ نفره برای پیگیری مشکلات اصناف

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۳۹۶

رییس فراکسیون اصناف مجلس با اشاره به جلسه روز گذشته نمایندگان اتحادیه‌های اصناف با رییس مجلس گفت:‌ به دستور آقای لاریجانی تیمی سه نفره از هیات رییسه،‌کمیسیون اقتصادی و فراکسیون اصناف مامور تشکیل نشست با اصناف و پیگیری مشکلات شدند.

شهباز حسن پور بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در توضیح جزئیات جلسه روز گذشته نمایندگان اتحادیه‌های اصناف با رییس مجلس گفت:‌ روز گذشته بنا به درخواست فراکسیون اصناف جلسه‌ای با حضور اعضای اتحادیه‌های صنفی بازار تهران و رییس مجلس شورای اسلامی تشکیل و مسائل و مشکلات اصناف از جمله بحث بیمه،‌ نقدینگی و نوسانات شدید قیمت ارز مطرح شد. 

نماینده سیرجان افزود: در این جلسه به دستور آقای لاریجانی،‌ به تیمی متشکل از رییس کمیسیون اقتصادی مجلس آقای پورابراهیمی،‌ عضو هیات رییسه مجلس آقای نعمتی و بنده رییس فراکسیون اصناف مجلس ماموریت داده شد تا سریعا نشست‌های تخصصی با اتحادیه‌های صنفی اصناف برگزار و نسبت به رفع دغدغه‌ها و مشکلات اصناف اقدامات اساسی صورت بگیرد. 

حسن‌پور در خصوص حضور نماینده دولت در این نشست‌ها هم گفت: قطعا هر کجا نیاز باشد از مسئولین مربوطه در دولت دعوت به عمل می آید.

وی افزود: در جلسات کمیسیون اقتصادی هم این مباحث در جریان است و در آنجا هم نمایندگانی از دولت با اعضای کمیسیون در خصوص این مباحث به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

رییس فراکسیون اصناف ضمن تقدیر از اداره امور مالیاتی گفت:‌ در این دوره آقای تقوی‌نژاد همکاری خوب و مستمری با فراکسیون اصناف و کمیسیون اقتصادی داشته‌اند.   

حسن‌پور افزود:‌ نمایندگان خانه ملت از سر دلسوزی و براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری درخواستی از رییس‌جمهور داشته‌اند مبنی بر اعمال تغییرات در تیم اقتصادی و ترمیم کابینه چرا که می‌بینیم اعضای تیم اقتصادی متاسفانه از وحدت رویه برخوردار نیستند.

وی یادآور شد درست است که مجلس متشکل از طیف‌های مختلف با سلایق سیاسی مختلف است اما باید همه با دولت همراهی کنند تا مشکلات رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز