خبرگزاری کار ایران

بهروز نعمتی در گفت و گو با ایلنا:

نمایندگان پیگیر تخصیص ارز دولتی به شرکتی با ۲۶ روز سابقه هستند/ روحانی کابینه را اصلاح نکند، مجلس این کار را انجام می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۶۵۳

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:‌ این اتفاقات که مثلا شرکتی با ۲۶ روز سابقه ارز هنگفتی را در اختیار بگیرد و بخشی از آن را برای موبایل واردات استفاده کند و بخش دیگر آن سرنوشتش هنوز معلوم نیست مواردی است که باید پیگیری شو

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره طرح استیضاح و عدم کفایت رئیس‌جمهور که از سوی برخی نمایندگان مطرح‌ شده است، گفت: هر بحثی که در خصوص آقای رئیس‌جمهور در مورد استیضاح، عدم کفایت یا موضوعات از این دست مطرح شود به نظر من  درست نیست. آقای رئیس جمهور زحمات خود را می‌کشد و کارهای خود را انجام می‌دهد و طرح این موضوع قطعا اشتباه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما اینکه دولت ایراد و اشکالاتی دارد، بله ایرادات وجود دارد و با توجه به نامه‌ای که نزدیک به دویست نفر از نمایندگان به آقای روحانی نوشتیم، بالاخره این تغییر تیم اقتصادی اجتناب ناپذیر است و ایشان باید تمیشان را ترمیم کند و ما خواهش کردیم که این اتفاق بیافتد. اگر دولت کابینه را اصلاح نکند، به نظرم مجلس این کار را انجام خواهد داد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس ابراز داشت: موضوعی دیگری که در بحث اقتصادی مهم است این است که همه با هم، یعنی هم دولت و هم مجلس و هم بازار و مردم و قوه قضائیه دست به دست هم بدهیم تا این شرایطی که وجود دارد را حل کنیم و حتما هم می‌توانیم چرا که ما پتانسیل‌های مناسبی در کشور داریم و قطعا هم این مسائل را می‌توان حل کرد.

وی درباره تخصیص ارزهای ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی گفت: یکی از بحث‌هایی که ما در حضور آقای شریعتمداری و اصناف کشور داشتیم و آقای علی لاریجانی هم آنجا مواردی را مطرح کردند همین ارزها است که این ارزها به چه کسانی تعلق گرفته است و برای چه موضوعی اختصاص پیدا کرده است. 

این نماینده اصلاح‌طلب تهران با اشاره به جلسه دیروز علی لاریجانی با اصناف گفت: قرار شد که دوستان ما و دولت لیست را منتشر کنند که شنیدیم آقای شریعتمداری لیست را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

نعمتی عنوان کرد: این اتفاقات که مثلا شرکتی با ۲۶ روز سابقه ارز هنگفتی را در اختیار بگیرد و بخشی از آن را برای موبایل واردات انجام دهد و بخش دیگر آن سرنوشتش هنوز معلوم نیست این‌ها همواره وجود داشته است و من فکر می‌کنم که با توجه به بحث‌هایی که این روزها وجود دارد دوستان ما در مجلس پیگیر این موضوعات هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز