خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام دوره‌های معلمی قرآن در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۹۴

ثبت نام دوره‌های معلمی قرآن کریم در ۳ رشته تربیت معلم روخوانی و روانخوانی، تربیت مربی قرآن مهدهای کودک و پیش دبستانی و تربیت معلم حفظ قرآن کریم توسط دارالقرآن خانه کارگر در سراسر کشور آغاز می‌شود.

ایلنا: محمدصادق محسنی کبیر(مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر) گفت: ثبت نام دوره‌های معلمی قرآن کریم در ۳ رشته تربیت معلم روخوانی و روانخوانی، تربیت مربی قرآن مهدهای کودک و پیش دبستانی و تربیت معلم حفظ قرآن کریم از فردا(۱۵ دی) توسط دارالقرآن خانه کارگر در سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی گفت: این دوره‌ها با هدف تربیت اساتید و معلمان متخصص قرآنی برگزار می‌شود که علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند تا ۱۰ بهمن نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در خصوص شرایط ثبت نام گفت: متقاضیان ثبت نام دوره معلمی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم باید بین ۲۰ تا ۴۵ سال سن، حداقل مدرک دیپلم، تسلط به مفاهیم قرآن در حد کتاب جلد ۱ تا ۴ استاد وکیل، تسلط بر تجوید سطح ۱ و نیز تسلط بر کتاب روخوانی و روانخوانی در سطح کتاب نور استاد موسوی بلده و نیز تسلط بر فصیح خوانی قرآن کریم می باشد.

همچنین متقاضیان تربیت مربی قرآن مهد های کودک و پیش دبستانی باید حداقل ۲۰ تا ۴۰ سال سن، حداقل مدرک دیپلم، تسلط بر روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و شرایط جسمی سالم می باشد.

وی افزود: شرایط آن دسته از متقاضیان شرکت در دوره معلمی حفظ قرآن کریم نیز داشتن حداقل ۲۰ تا ۴۵ سال سن، حداقل مدرک دیپلم و نیز حافظ حداقل ۱۰ جزء از قران کریم را حفظ باشند.

محسنی کبیر گفت: کلیه داوطلبان این دوره های آموزشی باید ابتدا در آزمون ورودی هر رشته به صورت مجزی شرکت و پس قبولی جواز حضور در آن را دارند.

وی گفت: دارالقرآن خانه کارگر امسال برای اولین بار در نظر دارد تا این دوره ها را به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار نماید و متقاضیان ثبت نام می توانند به نزدیکترین مرکز مجری مجاز این دوره ها که لیست آن ها متعاقبا اعلام می گردد، مراجعه نمایند.

وی در آخر افزود: داوطلبان ثبت نام در این دوره ها از سراسر کشور می توانند جهت ثبت نام با شماره ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند و یا به سامانه اطلاع رسانی هدی به آدرس اینترنتی www. ehoda. com مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز