خبرگزاری کار ایران

مستند "پول و پورن" آماده نمایش شد/فیلمی درباره قاچاق دختران ایرانی+تیزر

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۳۶۲

مراسم رونمایی از مستند «پول و پورن» با حضور اصحاب رسانه و عوامل این فیلم و سخنرانی حسن عباسی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محسن یزدی (مدیر مرکز مستند سوره) در مراسم رونمایی از مستند "پول و پورن" با اشاره به صراحت این اثر گفت: ورود به مسائلی از این دست مشکلات خودش را دارد، ما مرتب بحث می‌کردیم که آیا نشان دادن این مسال خوب است یا بد؟! بحث‌ها همیشه بوده است، اما با اینکه بیان این موارد مانند شمشیر دو لبه است، باید گفت که گفتنش نیز لازم است.

وی ادامه داد: این پروژه کار آخر ما نیست، اما خودمان می‌دانیم که مشکلاتی داشته، ولی کارشناسان فیلم را نقد کنند و به ما بگویند. صراحت‌هایی وجود دارد که عذرخواهی می‌کنم ولی احساس ما بر این است که این نوع صراحت گاهی لازم است.

حسن عباسی نیز طی سخنانی گفت: خدا امر می‌کند به عدل و شیطان به فحشا. به حضرت رسول(س) گفتند هجرت یعنی چه؟ فرمودند عبور از حرام خدا. ما در زندگی توحیدی باید در حال هجرت از کفر به ایمان باشیم. در طبقه‌بندی اجتماعی افراد خنثی از همه مقصرترند. هرکسی هر چیزی را بگوید می پذیرند این رفتار را در فضای مجازی نیز دارند.

وی ادامه داد: چرا در مقابل اینکه ما گفتیم در جریان بانکی ربا وجود دارد سکوت شد؟ ما را در داخل با تز دین و سیاست سر کار گذاشتند و در خارج با جدایی دین از اقتصاد.

 وی ادامه داد: یک شکل از لیبرالیسم در حوزه اخلاق صنعت پورن است. یک شکل همانی بود که در این مستند به نمایش درآمد. صنعت پورن صنعتی پولساز است. همانطور که ما در این فیلم دیدیم که افرادی از این روش به زندگی بورژوازی رسیدند. این زندگی بورژوازی عامل نابودی ما است. ۵۰۰ میلیون صفحه فضای مجازی با موضوع پورن وجود دارد.

موضوع  مستند "پول و پورن" درباره قاچاق دختران ایرانی است. کارگردان این اثر مهدی نقویان است و تهیه‌کنند‌کی آن را مرکز مستند سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی با همکاری سازمان جرایم سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برعهده داشته‌است.

برای خرید مستند و درخواست اکران دانشگاهی از طریق این لینک اقدام نمایید.

حجم ویدیو: ۹.۳۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز