خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین جلسه شورای صنفی نمایش در سال ۹۷ در خانه سینما

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۲۴۳

سرانجام اولین جلسه شورای صنفی نمایش قرار است امروز سه‌شنبه (۲۸ فروردین‌ماه) درخانه سینما برگزار شود.

محمد قاصد اشرفی (رئیس انجمن سینماداران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به معرفی نمایندگان انجمن سینماداران به خانه سینما برای شرکت در شورای صنفی نمایش گفت: غلامرضا فرجی، محمدرضا صابری، محمدقاصد اشرفی به عنوان اعضای اصلی و منصور نورپور و رضا سعیدی‌پور به عنوان اعضای علی‌البدل به عنوان نمایندگان انجمن سینماداران برای شرکت در جلسات شورای صنفی معرفی شدند.

وی ادامه داد: اولین جلسه شورای صنفی نمایش ساعت 14:30 امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه در خانه سینما برگزار می‌شود.

از قرار معلوم؛ محمد احمدی و سیدمحمود رضوی نیز به عنوان نمایندگان شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما در جلسات شورای صنفی شرکت خواهند کرد.

کانون کارگردان سینما هنوز نماینده‌ای را برای شرکت در شورا معرفی نکرده است و به احتمال فراوان همچنان همایون اسعدیان که در سال گذشته در جلسات شرکت می‌کرد فعلا به عنوان نماینده کانون در جلسات شرکت خواهد کرد. همچنین به احتمال فراوان منوچهر شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما) در اولین جلسه شورای صنفی نمایش در سال جدید مدیریت جلسه را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز